Zweethanden...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paix

Zweethanden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 14:02

Heb gezocht maar kon hier geen topic over vinden..

Iedereen heeft er vast wel eens last van zweethandjes, Verschrikkelijk vervelend.
Nu heb ik heel vaak last van zweethanden en dat is natuurlijk erg vervelend op een date Knipoog.
Meer mensen hier last van en wat zou je hier tegen kunnen doen?
(Je kan natuurlijk moeilijk odorex op je handen smeren Knipoog)

Alvast bedankt!

Groetjes, Lotte

santotje

Re: Zweethanden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:19

hier heb ik dus ook heel erg last van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:53

Je handen proberen open te houden (dus geen vuist maken/dichtknijpen/je handen in elkaar vouwen).
Proberen ook niet in je zakken te stoppen/op je broek te leggen etc.
Gewoon laten luchten Haha!

En als het heel erg is, meen ik dat je er iets aan kan laten doen.
(Of het nu zweetkliertjes door laten snijden was, of iets met spuiten weet ik niet meer zeker).

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:02

Bij de drogist verkopen ze flesjes met anti-bacteriële gel. Als je een beetje zweethanden hebt werkt dat echt supergoed.

En het is ook heel schoon natuurlijk =)

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:03

Hier nog iemand die er snel last van heeft..Ik heb altijd hele warme handen en mijn lichaam is ook net een kacheltje..In de zomer ligt mijn vriend ook het liefste aan de andere kant van het bed, omdat ik zoveel warmte "uitstraal" Haha!..

Maar die zweethanden, ik heb geen idee wat je ertegen kan doen..Ik was een aantal keren per dag mijn handen, en tussendoor idd niet teveel handen "dichthouden" waardoor het al een beetje minder is..Vind het altijd erg ongemakkelijk, zeker op momenten dat je (veel) nieuwe mensen ontmoet en dus vaak handjes schud...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:05

Amanda_T schreef:
Hier nog iemand die er snel last van heeft..Ik heb altijd hele warme handen en mijn lichaam is ook net een kacheltje..In de zomer ligt mijn vriend ook het liefste aan de andere kant van het bed, omdat ik zoveel warmte "uitstraal" Haha!..

Maar die zweethanden, ik heb geen idee wat je ertegen kan doen..Ik was een aantal keren per dag mijn handen, en tussendoor idd niet teveel handen "dichthouden" waardoor het al een beetje minder is..Vind het altijd erg ongemakkelijk, zeker op momenten dat je (veel) nieuwe mensen ontmoet en dus vaak handjes schud...

Je bent ' HOT ' Clown

Ik heb het niet vaak . Maar bijvoorbeeld bij een belangrijk gesprek waar ik nerveus ben wel , maar dan ben ik ook de heletijd met me vingers aan het friemelen en doen .

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:16

Hier heb ik ook heel erg last van.. Op school als ik mijn handen op tafel leg bijv. dan zit er een hele handafdruk op van het zweet Nagelbijten / Gniffelen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 18:17

Het is gewoon vervelend ook als je een date hebt en die jongen pakt je had en wil hem dan meestal meteen het liefst weer los laten.. Een heerlijke afknapper is het!..
De gel heb ik al in huis maar wist niet dat het ook daar voor kon helpen. Ga dat dus maar eens proberen!

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:18

aargh! ik ken het Boos! ik heb er vooral last van als ik ergens zenuwwachtig voor ben of als het erg warm is, super vervelend!