ADHD..???

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

santotje

ADHD..???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-08 09:42

Op school hadden we het over ADHD, en de kenmerken werden allemaal gezegt van ADHD.
en het is precies zo als ik ben,
daarna heb ik op internet nog dingen gezocht en weer ik zag me zelf er helemaal in
wat moet ik nu doen?
ik heb het er ook al met mijn moeder overgehad.
wat moet ik doen??

Alvast bedankt

daNiielle_

Re: ADHD..???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:45

Langs de huisarts gaan? Je laten testen op ADHD?
Dan weet je het meteen zeker. Lachen

AlwieneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:56

In ieder geval even langs komen in dit topic: [HK] Druk? Druk? Ik ben niet druk!! ADHD-topic deel 1!
Daar zitten de ervaringsdeskundigen Haha!

Ik ben wel benieuwd wat je allemaal herkent Lachen En welke test je gedaan hebt? Maar misschien kan je beter even in het andere topic reageren daarover Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 00:52

Ik volg dit even, ik krijg vaak naar me toe waarom ik geen medicijnen gebruik, ik wil geen medicijnen en wil me ook niet laten testen, ik noem mezelf altijd maar vrolijk, maar als ik weer eens naar me hoofd gesmeten krijg dat ik een adhd kind ben ben ik zo rustig, dan ben ik ineens niet meer ik..

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:11

Je huisarts kan je door sturen naar een goede instantie die jou daar op kan testen.
Je huisarts kan dat niet uit alleen even jou te zien beoordelen. Helaas gebeurd dat wel vaker terwijl er misschien wel een andere gedragsprobleem aan de orde kan zijn. Gewoon wat informatie plukken van het internet en kijken welke instantie het beste is. En goed laten testen om jezelf stukken makkelijker te maken waar jou probleem ligt.
Bij een goede beoordeling kan jij dan handvaten krijgen waar jij dan ook wat aan heb en aan kan werken.