In het afgelopen weekend had ik een keel&klierontsteking & verkoudheid.
Maandag had ik alleen nog een beetje last van de keelontsteking (klierontsteking was al weg),maar wel nog verkouden,ben dus wel naar school geweest.
Dinsdag ochtend voelde ik me helemaal niet goed,nog zwaarder verkouden,hoofdpijn,duizelig,..
Dus dinsdag niet naar school geweest,en woensdag ook niet aangezien het nog steeds hetzelfde als dinsdag was.
Vandaag dus dan wel naar school geweest,aangezien m'n ouders het graag wilde,ben nog steeds verkouden en begin nu ook te hoesten.
Tijdens school voelde ik me ook moe,kon ieder moment zo in slaap vallen (het liefste wat ik eigenlijk wou was in bed liggen of gewoon slapen..),nu zit ik hier thuis en ik voel me echt vermoeid..
Nog steeds verkouden en hoesten..Moe voelen enz..Soms beetje lichte hoofdpijn.
Weet nog niet of ik morgen naar school ga,maar denk van wel (aangezien ik anders niet mag gaan paardrijden *ja,je mag me voor 'gek' verklaren dat ik ga paardrijden terwijl ik ziek ben,maar tijdens het paardrijden heb ik daar helemaal geen last van*

Mijn vraag is nu,weet iemand 'wat ik kan hebben' ?
Is het gewoon een zware verkoudheid,of is het wat anders ?
Ik ben nog geen dag zo ziek geweest dat een bezoek aan de dokter echt nodig was,dusja..
Maargoed,wil het even voor de zekerheid vragen.
Alvast bedankt