Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen en mensen hun eigen schema's en motiveringen er achter.
En misschien kunnen we hier elkaar tips geven, af en toe motiveren enzo

Sinds een maand ga ik 3x per week naar de sportschool. Iedere keer totaal zon 1,5 uur.
Ik heb via een vriendinnetje een schema wat ik hanteer, en ik was benieuwd of dit nu voor mij een goed schema is, of ik het goed uitvoer en wat wellicht voor mij ook goed zou zijn. Ben ook benieuwd hoe anderen hier hun tijd op de sportschool indelen. Wat je doet, hoe lang, hoe zwaar en waarvoor (spieren trainen, conditie, vetverbranding..)
Ik ben ermee begonnen omdat ik vooral weer gezonder wilde gaan leven, dus meer bewegen en beter eten (ik bleek juist veel te weinig calorieën binnen te krijgen

Ik let met alle activiteiten op mijn hartslag dat deze rond de 130 zit.
(heb begrepen dat dat voor vetverbranden goed is...)
Oke goed, mijn schema:
10 minuten fietsen (warm worden)
Krachttraining benen (dat ding met gewicht (22kilo) naar buiten duwen en naar binnen) 2x 25
Krachttraining buikspieren 3x20
Half uur steppen
5 a 10 minuten roeien
15-20 minuten op de loopband flink doorlopen (standje 6 qua snelheid, weerstand 2), waarvan laatste minuten alles lager als cool-down.
Mn belangrijkste strakmaakzones voor mezelf zijn buik/heupen/onderkant bovenarmen.
ik begreep al van een andere vriendin dat ik mn krachttraining anders moet doen, liever meerdere keren minder bewegingen dan zoveel achter elkaar.
Duss.. Wat doe jij allemaal en heb je handige tips?

ps. persoonlijk advies is natuurlijk erg handig, maar waar ik sport is een simpele sportschool en daar is het bedrag ook naar