Het kan ook zijn dat je voorhoofdholte- of bijholte-ontsteking hebt. Dat is echt heel vervelend en kan erge hoofdpijn of tandpijn veroorzaken. Ik zou toch even langs de HA gaan.
magda_90
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-08 09:45
.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-05-22 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt
niet echt hoofdpijn , je kan die pijn ook bij je slapen of ogen hebben en vaak ook oorsuizen/oorpijn en vooral heel misselijk zijn , maar niet kunnen overgeven. Het zou kunnen hoor, maar ik ben geen arts dus. Oh ik zie dat je een afspraak hebt , succes vanmiddag dan.
Als je verkouden bent en je neus en holtes zitten dicht, heb je vette kans dat je buis van eustachius (naar je oren) ook dicht zit. In je oren zit je evenwichtsorgaan. Die kan al reageren van een klein beetje snot, een bubbeltje of wat....
Mijn rechteroor is vrijdag dichtgeplopt en niet meer open gesprongen, sinds vorige week ben ik snot verkouden, veel misselijk en ben ik aan het hoesten en sinds eergister ook steeds duizelig... Ik hou het maar op een griepje of iets... zolang ik nog op mijn benen kan blijven staan, zal het wel meevallen
@_rosita_: Je kunt eens neusspray van Otrivin proberen. Bij mij gaan de oren ook altijd dicht zitten. Dus dan zit je buis van Eustachius verstopt. Met neusspray is dit goed te verhelpen.