Hmm.. dat is wel naar al gebeurt dat, zomaar je moeder op de grond omdat ze gevallen is van die stoel. Misschien kan je straks ff wat lekkers voor je moeder (ouders) neerzetten al komen ze thuis Vind ze vast lief van je Hopelijk valt het allemaal mee, laat je het ons even weten?
Nee hoor. Niet overdreven. Ik zou ook meteen mijn zus bellen als moeders naar het ziekenhuis moet na een val! En andersom ook... Je moet toch even je verhaal en de schrik kwijt en dat kan het beste bij je zussen hoor. (voor de reacties die het overdreven vinden: Het is ook hun moeder hoor!)
Ik herken dit! Mijn moeder had ooit een gat in haar hoofd gestoten aan een keukenkastje (damn kitchen ). Toen ik het zag ging ik van mijn stokkie... Is toch iets anders als je het van je ma ziet. Ik hoop dat je ma niet veel heeft!
jee nou dat is schrikken zeg!! als het nou allemaal een beetje meevalt dan morgen samen met haar een goed keukentrapje kopen. stukje minder risico dan dat je op zo'n stoel klimt( ik doe het ook,dus moet ook nodig zo'n trapje kopen)