Buikwandplastie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Buikwandplastie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:01

Omdat ik het waarschijnlijk nodig heb vroeg ik me af wie er ervaring heeft met buikwandplastie?

Ik zie er wel naar uit om dag tegen men rokje te zeggen, maar ben dan weer bang voor de littekens. Nagelbijten / Gniffelen

Voor degene die niet weten wat het is http://www.plastischchirurgdhondt.be/bu ... astie.html

En het is niet om vetjes weg te doen maar huid laten we dat even duidelijk maken Clown

koda

Re: Buikwandplastie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:13

Ik heb het ook overwogen (omdat ik toen meer dan 40kg afgevallen ben) maar heb er van afgezien, nadat ik verhalen en foto's had gezien van vrouwen waar het mis is gegaan.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:19

Ik zelf niet, maar mijn schoonzusje heeft dit 6 jaar geleden laten doen.
Het herstel duurde best lang en ze mocht een langere tijd niet zwanger worden ivm het opnieuw vastgroeien van haar spieren.

Ook heeft ze best een lelijk litteken overgehouden die nog regelmatig een vervelend trekkerig gevoel geeft. Haar navel is ook niet zo heel mooi geworden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 22:18

Daar was ik ook al bang voor, maar eigenlijk is er weinig andere keus. Het is eigenlijk serieus hanggedeelte en het gaat met sporten helaas niet weg. Voel me echt een omatje ook al ben ik 22.
En om mijn leven lang met correctieondergoed te lopen zegt me niks