Zon 4 week terug stapte ik van het paard af en ik voelde iets in mijn onderrug.
Toch vlak daarna even op een ander paard gestapt,omdat ik dacht dat het wel meeviel (immers nog nooit eerder rugklachten gehad)
Toen ik na 10 min van het andere paard afstapte kon ik bijna niet meer rechtop lopen ,en na 1 nacht geslapen te hebben kon ik 4 dagen niet fatsoenlijk lopen en overeind komen.
Daarna niks meer aan de hand weer paardgereden en nergens last van tot een week erop,omder het paardrijden voelde ik het alweer en ben gestopt met les,en snel naar huis gegaan.
Dit keer 6 dagen niet kunnen lopen fysio en daar werd ik niet wijzer van.
Ben via een oom behandeld die fysio shihatzu en mensen dieck beoefend voor bekenden.
Die zei dat mijn heiligbeen helemaal vast zit en alle spieren in mijn rechterbeen,ben 2 keer behandeld maar nog voel ik mijn rug al was hij zeer positief erover en zei dat alles weer redelijk los was.
Erg bang ben ik dat ik niet meer kan paardrijden of zal dit met rust overgaan en vooral zal dit weer terugkomen??
Ook heb ik verschil in beenlengte,zijn erg hier mensen die dit herkennen en wat hebben jullie gedaan?ik hoor het allemaal graag.
Hernia is uitgesloten,goddank en een chiroprakter daar lopen de meningen wat van uiteen.
Ben een beetje radeloos,maar misschien wil ik ook te snel