Rare pijn i.d.b.v. oksel?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Rare pijn i.d.b.v. oksel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:40

hey,

Vanochtend stond ik op met een hele rare pijn dicht bij m'n oksel. Beetje boven mijn linkerborst, richting voorkant oksel, niet in de holte zelf. Met mijn arm stevig langs m'n lichaam werd de pijn wat groter.

Nu later op de dag heb ik spierpijn aan het einde van die schouder van dezelfde arm, ik vermoed dat het een reactie is op die rare pijn eronder. De pijn eronder is al heel veel minder geworden, maar nog niet weg. Een duidelijke 'bult' oid zit er overigens niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb vrijwel nooit iets, maar ben wel heel erg gestressed (lees: heel erg) áls er iets is. Mijn moeder is aan kanker (begon als melanoom) overleden en het zit ook in de familie aan moeders kant, dus ik ben al de ergste dingen gaan denken... Maar wie weet is het kramp van de nacht oid..?

Als ik er last van houd breng ik zeker een bezoekje aan de HA.

Splash_

Re: Rare pijn i.d.b.v. oksel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:41

Waarschijnlijk is die spier verkrampt geweest, vandaar dat je nu ook een soort van spierpijn voelt aan het einde van je schouder Lachen

Niks om je zorgen om te maken volgens mij.

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:42

Spierpijn! Haha!.. Heb ik ook wel eens als ik wat raars doe..Trek na een paar dagen weer weg

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 15:43

Het voelde absoluut niet als spierpijn, en ook m'n tiet deed echt zeer.. Haha!

't Is al gelukkig een stuk minder, laat ik het maar houden op spierpijn, bedankt. Lachen

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:44

Dat is je borstspier...komt inderdaad van overbelasting (spierpijn dus...)

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:08

Kan ook een opgezette klier zijn Knipoog Heb ik ook eens gehad. Gaat vanzelf weer weg

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:47

Als het een opgezette klier is, kan het even goed zijn dat die ontstoken is. Mijn broer had dat een paar weken terug en hij is toen gewoon naar de huisarts gegaan. Hij heeft antibiotica voorgeschreven gekregen en na een paar dagen was die zwelling/ontsteking weer weg.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 22:49

hetklinkt niet echt ernstig inderdaad, als het zo opeens opkomt is het een grote kans dat het de spier is!
maar als je toch twijfelt, een bezoekje dokter kan geen kwaad!
succes ermee

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:20

Had je niet een ontsteking of iets anders 'vreemds' aan die arm, voordat je last kreeg van die plek boven je borst? In dat geval zou het ook een opgezette lymfeklier kunnen zijn. Maar dan zou je wel verwachten dat je ook een bobbeltje voelt.

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 20:02

Mientjeuh schreef:
Als het een opgezette klier is, kan het even goed zijn dat die ontstoken is. Mijn broer had dat een paar weken terug en hij is toen gewoon naar de huisarts gegaan. Hij heeft antibiotica voorgeschreven gekregen en na een paar dagen was die zwelling/ontsteking weer weg.

Ik heb het ook gehad maar k heb er geen antibiotica voor gehad van de dokter! 't moest vanzelf weg gaan zei ze is ook gebeurt Lachen

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-08 21:54

Zwartwitje schreef:
Had je niet een ontsteking of iets anders 'vreemds' aan die arm, voordat je last kreeg van die plek boven je borst? In dat geval zou het ook een opgezette lymfeklier kunnen zijn. Maar dan zou je wel verwachten dat je ook een bobbeltje voelt.

Nee, ineens toen ik opstond had ik er echt last van. Later in de avond trok het weg, overdag kreeg ik last van de schouder van dezelfde arm.
Nu een dag later.. Voel ik helemaal niks meer op die plek. Toch een spier dan denk ik. Lachen