Het titel zegt het al, heb dus een Hernia.
En hoelang heeft de herstel geduurd bij de mensen die ook een hernia hebben of hebben gehad?
Voorheen zeiden ze nu met elkaar 4 jaar lang dat ik Ischias had, maar begin mei van dit jaar kreeg ik eens weer zo,n aanval van lage rugpijn en uitval van mijn rechter been. Nu is merendeel het gevoel van mijn been wel weer terug, maar nog niet helemaal.
Begin augustus door de MRI-scan geweest en een paar dagen erop kreeg ik te horen van mijn neuroloog dat ik een hernia heb aan de L5. Was ook duidelijk te zien op de MRI beelden.
Nu word er niet geopereerd omdat de pijn niet meer zo hevig is in mijn rug en dat het gevoel weer in mijn been merendeel ook weer terug is gekomen alleen het lopen is gewoon nog heel zwaar, vooral wat grotere afstanden. Nu ben ik via de neuroloog na de fysio gestuurd om te revalideren en hoop dat het snel wat beter gaat worden.
Ik mag nu nog eigenlijk heel erg weinig maar is ook tegelijker tijd heel frustrerend, want ben wel iemand die eigenlijk veel doet. Wilde weer gaan fitnissen, maar dat mag nu nog niet en in de loop van de tijd ook weer paardrijden, maar het mag allemaal niet!