Pijn in mijn enkel

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam91

Pijn in mijn enkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 21:30

Wij hadden afgelopen donderdag een introductiemiddag van school. We moesten met onze klas een menselijke piramide bouwen. Nou allemaal leuk en aardig.

Ik zat onderaan op handen en knieen. Uiteindelijk hadden we het 4 rijen hoog ofzo en toen werd er een foto gemaakt. Daarna gingen mensen van de 2e rij al staan waardoor de mensen daarboven dus naar beneden vielen. Eentje die sprong/viel op mijn enkel. Dus vanachteren op mijn achillespees. Ik hoorde en voelde een krak en toen deed het voor eventjes heel erg zeer. Toen ben ik even aan de kant gaan zitten maar kon nog wel gewoon lopen enzo. Maar nu begint het steeds meer zeer te doen. Traplopen doet zeer, het opzij bewegen van mijn voet en het laten hangen. Ook begint die 's nachts te kloppen als ik in bed lig.

Hij is sowieso niet gebroken want anders kon ik niet lopen maar ik vind het wel raar dat het steeds meer zeer begint te doen. Hij is dik geworden maar ik smeer elke avond Arnikazalf erop. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Is het misschien toch slim even een dokter te bezoeken?

Limoen

Re: Pijn in mijn enkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:17

De dokter bezoeken kan nooit kwaad Knipoog
Je weet het maar nooit .

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:21

ik ken genoeg mensen die met een gebroken enkel nog gewoon door konden lopen hoor Bloos!
als ik jou was, bezocht ik morgen nog een dokter, straks is het wel stuk, dan kun je er niet snel genoeg bij zijn

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 22:27

Maar wanneer het gebroken is kan je er toch niet meer op leunen? Het lijkt mij dat je dan door je voet heen zakt ofzo.

Maar mijn ouders zijn dit weekend weg en ik denk niet dat onze huisarts open is op zondag. Volgens mij hebben wij ook niet zo'n huisartsenpost in de buurt...

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:32

het is maar net waar de breuk zit...
ik zou hem nu maar niet teveel belasten en zodra je de kans hebt even een dokter bellen....
koelen is ook goed.. beentje omhoog, pc binnen handbereik, dan kom je de zondag wel door Haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:23

achillespees kan ook een klap gekregen hebben.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:26

Ik denk eerder dat ie flink gekneusd is, en idd de pees wat geirriteerd is.

Wisseldouche kan de genezing versnellen, evenals zacht masseren liefst meerdere malen per dag.

Als het lukt zou ik wel even langs de hap gaan. gewoon voor de zekerheid.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:01

Banden gescheurd of uitgerekt mischien? Heb dat ook gehad na eens ongelukkig uitgegleden te zijn. Heb toen een maand met mijn enkel in tape gezeten en daarna (nu nog) bij belasting een speciale enkelbandage.

Wel mee naar de dokter gaan!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:50

Ik zou inderdaad maar naar de dokter gaan. Getsie, wat een rare plek!