Wij hadden afgelopen donderdag een introductiemiddag van school. We moesten met onze klas een menselijke piramide bouwen. Nou allemaal leuk en aardig.
Ik zat onderaan op handen en knieen. Uiteindelijk hadden we het 4 rijen hoog ofzo en toen werd er een foto gemaakt. Daarna gingen mensen van de 2e rij al staan waardoor de mensen daarboven dus naar beneden vielen. Eentje die sprong/viel op mijn enkel. Dus vanachteren op mijn achillespees. Ik hoorde en voelde een krak en toen deed het voor eventjes heel erg zeer. Toen ben ik even aan de kant gaan zitten maar kon nog wel gewoon lopen enzo. Maar nu begint het steeds meer zeer te doen. Traplopen doet zeer, het opzij bewegen van mijn voet en het laten hangen. Ook begint die 's nachts te kloppen als ik in bed lig.
Hij is sowieso niet gebroken want anders kon ik niet lopen maar ik vind het wel raar dat het steeds meer zeer begint te doen. Hij is dik geworden maar ik smeer elke avond Arnikazalf erop. Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Is het misschien toch slim even een dokter te bezoeken?