Zijn jullie ook zo moe?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Zijn jullie ook zo moe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 12:39

Heb nu net weer een weekje school erop zitten (en hiervoor nog klein weekje) maar het is echt weer wennen zeg! Vorig school jaar liep niet lekker kwam eigenlijk na de eerste maanden niet meer op tijd op school dus ben het vroege opstaan helemaal kwijt. Ik zit nu op een nieuwe school, en opstaan gaat gelukkig prima omdat me school ook super leuk is! Haha!
Maar wat ben ik moe zeg! Gaaaap Ik ga verder ook niet extreem laat slapen (meestal tussen half 10 en half 11)
Kon vandaag ook niet naar de welsh pony dag waar ik graag heen wilde! Verdrietig

suus_romy

Re: Zijn jullie ook zo moe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:10

Ik weet precies waar je het over hebt. Lachen Echt dat ritme zit er nog niet in, begint wel te komen. Ik doe dan HBO, maar toch. 'S morgens vol energie en langzaam ebt het weg. En dan 's avonds helemaal kapot zijn.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:18

Ik herken het helemaal. Sterker nog, rond een uur of 6/7 kan ik mijn ogen niet meer open houden.
En wanneer ik 's avonds naar bed ga lig ik weer uren wakker.
Zéér vermoeiend.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:24

Ik heb het ook. Ik heb dan het probleem dat ik medicatie neem en daardoor meer moe ben, bovendien lig ik ook weer uren wakker 's nachts. Maar ah,het zal wel beteren zeker Haha!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 13:36

suus_romy schreef:
Ik weet precies waar je het over hebt. Lachen Echt dat ritme zit er nog niet in, begint wel te komen. Ik doe dan HBO, maar toch. 'S morgens vol energie en langzaam ebt het weg. En dan 's avonds helemaal kapot zijn.

Ja kan na het eten ook me ogen nog net open houden, is maar dat er dan leuke mensen op smn zijn anders was ik al lang in slaap gevallen Clown

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:42

Als ik op school eenmaal begin te gapen, kan ik nieteens meer ophouden. Op tijd naar bed gaan doe ik, elke dag rond half 10 mn nest in. Huiswerk maken, paardje doen en 1x in de week werken is blijkbaar zo vermoeiend.

Moet echt nog in dat ritme van school komen, want rond zeven uur in de avond kan ik wel in slaap vallen achter mn bureau. En als ik eenmaal in mn bed lig kan ik de slaap niet vatten Zij zijn groot en ik is klein!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 13:45

Myrtje_ schreef:
Als ik op school eenmaal begin te gapen, kan ik nieteens meer ophouden. Op tijd naar bed gaan doe ik, elke dag rond half 10 mn nest in. Huiswerk maken, paardje doen en 1x in de week werken is blijkbaar zo vermoeiend.

Moet echt nog in dat ritme van school komen, want rond zeven uur in de avond kan ik wel in slaap vallen achter mn bureau. En als ik eenmaal in mn bed lig kan ik de slaap niet vatten Zij zijn groot en ik is klein!

Dat laatste had ik vroeger ook last van, veel te veel drukte in mn kop! Heb nu pilletjes van de dokter (melatonine) en kan veel beter in slaap vallen Lachen

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:48

Ja, dan lig ik in mn bed, ga ik over van alles en nog wat nadenken. En als ik op de klok kijk, is e weer een uur verstreken.
Dus nu luister ik altijd rustige muziek in bed, val ik vanzelf half in slaap van Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:50

Ik heb het ook! Vroeger was ik na een schooldag nog steeds fit, maar dit is echt geen doen. Ga steeds vroeger slapen maar het lijkt niet te werken. Ik zit te gapen in de les en ik heb ook helemaal geen plezier in school wat ik vroeger wel had, de dagen duren gewoon te lang.
Als ik in mijn bed ga liggen dan val ik juist meteen in slaap, zo moe ben ik.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:05

Myrtje_ schreef:

Laat je gaan?
Als je moe word, zet je wekker dan zodat je je niet overslaapt.
Het kan geen kwaad als je even ergens anders slaapt dan in je bed

Bij mij gebeurt dat ook wel eens