pijn in schouder

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

pijn in schouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 06:32

hallo bokkers!!

Gisteravond begon het al, een vermoeiende zeurende pijn in mijn rechter schouder. Ik dacht dat het gewoon een beetje zeurde omdat ik zelf vrij moe was en ben dus op bed gegaan.

Nu een paar uur later ben ik al geregeld wakker geworden omdat de pijn maar niet ophoud!! Ben dus maar naar beneden gegaan en heb een iboprufen geslikt. Heb nu een mitella bij mezelf omgedaan zodat ik mn schouder even niet belast. Als de pijn vandaag zo aanhoud zit er waarschijnlijk niks anders op dan even langs de weekend huisarts te gaan, maar toch wilde ik hier even vragen of iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt. Bij mij zit de pijn echt ongeveer boven op mn schouder.

Alvast bedankt!

Dunno

Re: pijn in schouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:08

heb je gister overdag iets zwaars getilt of boven je eigen kracht moeten werken ofzo?
wat je misschien kunt doen is eens goed warm douchen om de spieren beetje losser te krijgen....

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:09

Nee gister geen gekke toeren uitgehaald...het is wel de schouder waar mijn tas altijd overheen hangt.
Ging vandaag trouwens al wel weer beter maar gisteren sloop de pijn er ook pas in tegen de avond dus even aankijken of het vanavond weer terug komt...

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:27

misschien dat je tas 'n spiertje of zenuw beetje afgeklemd heeft en in de avond pas z'n kop opgestoken heeft...
anders gewoon idd even aankijken... en proberen wat warm te houden

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 18:24

misschien een kleine beginnende vorm van Artrose.

zo wat jij beschrijft ben ik ook beginnen en heb zelf atrose en nog steeds veel pijn...

brego2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:16

Ik heb zelf chronische pijn aan mijn beide schouders bij mij werkt bepaalde oefeningen oa arm omhoog en dan ovwer je hoofd leggen. En de dr Kneip bad olie voor de spieren werkt bij mij goed. Maar als je nu nog steeds last ervan hebt bel dan je Ha even sucses

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 10:19

Mijn lichaam houd kennelijk van afwisseling want vandaag heb ik geen pijn in mn rechterschouder maar in mn nek en heel licht in mn linkerschouder...Daar ging weer een nacht waarin ik heerlijk had kunnen slapen

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:21

ik heb hier ook last van maar dat al 4 jaar, wat doortrekt naar me arm, soms ook wat verlamd maar dit komt door val van paard ofnjah val we schove onderuit waardoor ik onder me paardje kwam, maar miss heb je je eigen dus gestoten of toch iets verkeerds getild, wat verekt ofzo,

of met slapen verkeerd gelegen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:22

Heb je veel spanning/stress? Ben je ergens bang voor? Kijk je ergens tegenop?

Onbewuste spanning zorgt voor klachtens zoals ik die hier in jouw topic lees. Eerst zeurende pijn bij de schouder, daarna in de nek en vaak het hoofd.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:32

heb je niet een hele nacht op je schouder gelegen...dit kan ook vrij pijnlijk worden (heb ik dus regelmatig...)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 10:37

Evelli schreef:
Heb je veel spanning/stress? Ben je ergens bang voor? Kijk je ergens tegenop?

Onbewuste spanning zorgt voor klachtens zoals ik die hier in jouw topic lees. Eerst zeurende pijn bij de schouder, daarna in de nek en vaak het hoofd.

Mja ik ben de laatste tijd bezig met leren voor mn theorie examen voor de auto...wil niet echt meer lukken maar ik kan het me niet voorstellen dat ik daarvan pijn in nek en schouders krijg.. Frusty

Trieske_ schreef:
heb je niet een hele nacht op je schouder gelegen...dit kan ook vrij pijnlijk worden (heb ik dus regelmatig...)

Hmm ik heb nauwelijks geslapen doordat ik gisteravond ook al lichtelijk pijn had in linkerschouder en nek...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 10:40

Je kan het je misschien niet voorstellen, maar in het onderbewustzijn kan je lichaam hier heel anders over gaan denken.
Maar goed, zoiezo lijkt het me verstandig om rustig te blijven bewegen, het warm te houden en toch bewust te gaan ontspannen