Snel bezweette kop!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Snel bezweette kop!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 20:38

Ik heb nu niet zon goede conditie, dat merkte ik weer bij gym na een tijdje rennen heel moe. Dus was aan de kant gaan zitten, en had helemaal een rode kop en een bezweette neus enzo. Nouja schaam de dus heel erg voor Bloos heb der heel snel last van, dan staan der echt druppels op me gezicht en dat blijft dan nog een half uur na het sporten doorgaan. Ik drink wel genoeg en geen abnormaal warme kleren ofzo. Maar ik vroeg me af, wat kan je hiertegen doen? Is der misschien een speciale deo ofzo? Clown
Hoop dat iemand me kan helpen! Bloos

Rachel_x

Re: Snel bezweette kop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:43

Haha hier hetzelfde Tong uitsteken
Naar boven proberen te blazen ofzo? Huilen van het lachen

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:45

zweetbandjes Lachen 1 om elke arm, en dan steeds weg vegen Lachen
Roodheid is bij mij ook nogsteeds een probleem Nagelbijten / Gniffelen

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 20:46

esther_sonja schreef:
zweetbandjes Lachen 1 om elke arm, en dan steeds weg vegen Lachen
Roodheid is bij mij ook nogsteeds een probleem Nagelbijten / Gniffelen

Maar dan blijf ik bezig ROFL

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:50

Je niet inspannen. Verder helpt eigenlijk niets. Het is namelijk natuurlijk dat als je, je inspant je warmte kwijt moet. Al heeft de een het wel meer dan de ander.

Inderdaad zweetbandjes zijn ideaal tijdens het sporten en zelf veel drinken tussendoor. Verder een goed deo gebruiken en dan kan je er wel weer tegen! En na het sporten douchen en als dat niet kan even een schoon shirt aan doen. Dan koel je niet zo snel af en ruik je ook weer fris Lachen

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:54

Mijn hoofd zweet ook altijd erg snel en veel. Ook op mijn onderrug. Ik zorg gewoon dat ik me niet te druk maak en met sporten maakt het me niet zo veel uit, want iedereen zweet Haha!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:57

even een stipje.
Heb er zelf ook veel last van! echt supper irritant. Kom ik op school wat ongeveer 20 a 25 min fietsen is. Ben ik helemaal bezweet en dan moet ik óók nog eens 5 trappen op. Ook voel ik wel eens een zweetdruppel van me rug op me onderrug ''vallen'' zeg maar dat voelt echt raar! Clown

Maar deo helpt toch neit tegen een bezeten gezicht of ben ik nou gek? Clown

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:40

Doei! Ik meld me.
Mijn hoofd ziet altijd knalrood na inspanning, terwijl ik dat vroeger nooit had, heel vaag eigenlijk. Het zweten zelf valt in principe nog mee bij mij, maar die rode kop... Gruwelijk! Haha!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:47

Hier dé tip voor zweten. uitgezondert van hoofd..... Clown
Ik zelf gebruik onder mijn oksels enzo odorex extra dry! Werkt écht geweldig ik zweet niet tot weinig en god jongens wat had ik eerst eeen zweetplekke onder mijn arme Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Deze heb ik je heb ook een ander maar dan in een ander flesje. koste 2,49 aah ik ben echt zo blij sinds ik dit heb ontdekt! oke klinkt nu net als een reclame.
Je gebruikt het 1 x in de 2 a 3 weken en je kan gewoon deo.

http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2008/juli/odorex_extra_dry

Hier het levende bewijs Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:53

Meer gaan sporten.. Dan kweek je conditie en dan zweet je ook minder bij de inspanning wat je normaal bij gym moet uitvoeren.

(zegt iemand die ook geen conditie heeft en na een avondje afwassen in restaurant en dweilen zich ook rot zweet. Maar ik ga binnenkort beetje beginnen met sporten. Zit niet meer op school dus ook geen gym, dag beetje conditie)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:57

Dit zweten herken ik ook, maar ik heb het echt over mijn hele lichaam. Ik heb een hele tijd echt flink achter elkaar gesport, tweemaal in de week en mijn conditie was toch echt niet slecht. Volgens zeggen zweet de een ook eerder als de ander. Bij een 5 minuten lopen naar de bushalte zweet ik bij wijze van al en ik ben gewoon van normaal postuur en naar mijn weten gezond.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 16:53

@ levey_ou, werkt het echt? *LOL*

jettaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:01

Ik zweette ook altijd heel erg, had hartstikke grote zweetplekken.
Ik heb het flesje van Odorex geprobeerd, maar dit hielp niks.
Nu heb ik op aanraden van een vriendin een of ander spul van Therme, wat wel goed werkt Haha!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:03

ja ik heb ook gehoord dat odorex erg goed helpt.
maar heb t zelf nog nooit uitgeprobeerd.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:14

Mijn tip: leer ermee leven Haha!

Voor zweetoksels heb je odorex, maar dat kan je natuurlijk niet op je hoofd zwieren... Als je serieus wat overgewicht hebt, kan het daar zeker aan liggen, en zal je dat overgewicht moeten aanpakken. Anders vrees ik dat je er gewoon mee moet leren leven, het is iets wat je hebt of niet hebt.

Ik heb het jammer genoeg ook Clown. Vroeger had ik er meer last van, omdat ik toen met de fiets naar school ging (heel vervelend, met een natte rug van het zweet in school aankomen). Nu ga ik naar school met de bus of auto, én heb ik geen gym meer in school, van die lasten ben ik dus verlost. Verder heb ik ondertussen gewoon aanvaard dat ik veel en snel zweet, hoe goed mijn conditie ook is (wandel 3/4 keer per week zeker een uur, loop vaak twee keer per week, ga 1/2 keer per week zwemmen, rij 1/2 in de week paard). Zwemmen is een geweldige sport, niemand die merkt dat je zweet Pling . Als ik ga rijden neem ik een ander tshirt mee. Na het lopen kruip ik ook meteen de douche in, als ik ergens anders ga lopen (met vrienden op de piste die hier een 10minuutjes met de auto vandaan is) neem ik ook gewoon een ander shirt mee. Ik kan ook (welja, anders zweet ik, zelfs voor mijn normen, écht ongezond veel) ook pas gaan hardlopen als de temperaturen onder de 20° gaan, lang leve de winter. Ik zweet dan ook vooral in mijn gezicht en op mijn rug.

Vooral zorgen dat je in de winter voorzien bent op goede sportkleren (zodat je niet meteen koud vat als je wat minder beweegt, je spieren koelen namelijk megasnel af als je fel zweet), gewoon bij een goede sportwinkel navragen wat je best kan dragen in de winter als je wilt gaan sporten.

Ach, het is vervelend, ik heb er me ook geweldig lang voor geschaamd, maar bekijk het zo: bij sporten hoort nu eenmaal zweten!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 23:57

Ik sluit me aan bij tantjeuh.
Ik heb het zelf ook, ondanks dat ik een goede conditie heb. Ik kan met gemak een uur hardlopen, maar na 5 minuten staat het zweet al op mijn voorhoofd.

Zweetbandjes is wel een goede tip, anders loopt na een tijdje je zweet in je ogen en dat is pas echt irritant.

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:54

Precies hetzelfde hier. Lachen Zweetbandjes vind ik zelf niet echt werken, na een paar minuten vol sporten is het hele bandje al doorweekt. Dan moet je nog gaan vegen. Sport zelf 6 dagen in de weken en dan twee keer op een dag vaak. Maar echt het enigste helpt is mezelf niet zo druk te maken, en vooral niet stil gaan staan opeens. Want dan komt het met druk uit. Lachen

Met die deo, is het dan niet zo dat als het zweet niet meer echt bij je oksels er uit komt zeg maar. Dat het er dan ergens anders uit moet. Dat je bijvoorbeeld nog meer gaat zweten bij je hoofd, en dan wel veel minder bij je oksels? Lachen

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 22:56

ja ik heb daar ook altijd last van Huilen van het lachen vermoeiend Tong uitsteken
iedereen zegt ook heel vaak:goh wat heb je een rode kop.. mijn standaart antwoord is nu: ja die heb ik toch altijd al xD