Snel kramp

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Snel kramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 19:28

Al een tijdje krijg ik erg snel kramp in mijn voeten, benen en bekken. De kramp zit dan in mijn tenen, mijn kuit of in het gebied naast mijn kruis Bloos
Ik doe helemaal niets bijzonders ofzo Verdrietig Ik sport niet intensief (eigenlijk helemaal niet, morgen begin ik weer Bloos ), ik eet normaal, ik maak geen rare bewegingen.. Ik krijg al kramp als ik mijn hak optrek (even iets pakken wat hoog ligt) of mijn been optrek (sok aandoen). En vaak ook zomaar als ik in bed lig Verdrietig
Ik vind het echt super vervelend. Iemand enig idee wat ik eraan kan doen? Sporten begin ik morgen mee dus Hyper!

marlies85

Re: Snel kramp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:11

Tja..probeer eens een tijdje magnesium, dat schijnt te helpen.Ik heb regelmatig kramp in m'n kuiten en in m'n nek(pijnlijk!!!)

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:41

Het kan ook een kwestie zijn van te weinig vocht, drink je weinig?? Daardoor heb ik vaak kramp!

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:13

Het kan zijn dat je kramp veroorzaakt wordt doordat er afvalstoffen, die ontstaan door het gebruik van je spieren, in je spieren blijven zitten. Die worden dan door je lichaam niet voldoende afgevoerd. Veel water drinken en (je laten) masseren helpt daar meestal wel tegen.
Laatst bijgewerkt door Marjolein84 op 12-09-08 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:15

Drink je genoeg melk.....

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:17

JoJz schreef:
Het kan ook een kwestie zijn van te weinig vocht, drink je weinig?? Daardoor heb ik vaak kramp!

Ik heb ook veel last van krampen,vooral in mijn onderbenen.
de dingen die TS zegt dat het al gebeurd als jeje hak optrekt enz komen bij mij bekend voor.
Ik drink verder wel genoeg....
Ik volg dit topic even.......