Insect in oor?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Insect in oor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:55

Beetje vaag iets, maar het is toch echt zo Clown Iig tijdje terug.

Alweer 2 maanden geleden kreeg ik het voor elkaar om thuis te komen met een zoemend beest in mijn oor (bij deze een tip; NIET in het hoge gras gaan liggen). Ontzettend irritant, beetje kriebelend, maar vooral HERRIE. Beestje wilde eruit, maar kon dat blijkbaar niet. Dus hebben we zelf wat aan zitten modderen (om 3 uur snachts Bloos) om mij te verlossen van het beest, maar zonder succes. We hebben 'staafjes' van papier geprobeerd (heel dun), natuurlijk met water gespoeld, water laten 'weken' en hopen dat het beestje mee zou gaan, maar allemaal pogingen tevergeefs. Maar goed, beestje was inmiddels verzopen en dus stil, dus dat overleef ik wel Clown

Dat was inmiddels 2 maand terug, maar ben eigenlijk benieuwd wat de kans is dat het nog in mijn oor aanwezig is en of dat erg is. Ik dek niet dat het er uiteindelijk zelf uit is gevallen, aangezien het echt vast zat volgens mij in mijn oorsmeer... Gaat dat uiteindelijk 'verteerd' worden door je oorsmeer, of blijft dat eeuwen zitten??

Ik heb namelijk momenteel lichte oorpijn aan dat oor, en dat doet mijn gedachten toch weer naar dat beest dat er eventueel nog zit dwalen... Nu weet ik wel dat de kans groot is dat de oorpijn door mijn stress komt (nagelbijten - kaakspieren - oorpijn bladieblaat) maar toh twijfel ik een beetje. Maar voel mij ook weer zo stom om bij de dokter aan te komen met een 2 maanden oud beest in mijn oor dat er mogelijk al lang niet meer zit....

Iemand een idee?

trustHim

Re: Insect in oor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:58

Ik zou de h.a. gewoon even laten kijken voor de zekerheid. Voor zelfde geld zit het beestje er nog te verrotten en krijg je daardoor een ontsteking. volgens mij vallen dingen n.l. niet zo makkelijk uit je oor. (ik had een bewoner op werk die takjes in zijn oor stopte en die moesten er dan met tangetje door arts weer uit gepeuterd worden)

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:59

Wat naar !
Dit doet me denken aan die jongen die eens 2 spinnen in zijn oor had, ééntje leefde nog.. brr
als ik jou was zou ik er me naar je huisarts gaan, die kan misschien hem eruit pulken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:01

toen ik klein was heb ik ooit een mier in me oor gehad!

Ik naar binnen rennen en maar roepen dat er een bij in mijn kleren zat. Mijn moeder me helemaal uitgekleed, maar weinig bij te zien Tong uitsteken

We zijn toen langs de huisarts gereden en die heeft mijn oor uitgespoten. Toen kwam het kleine diertje er weer uitgezwommen.

Maar wat maakt dat een herrie zeg!

ongelofelijk haha

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:08

Ik zou morgen meteen een afspraak maken bij de HA. Het idee alleen al. Brrrr. Nagelbijten / Gniffelen

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 23:10

ik zou ook even naar de dokter gaan:P lijkt me ook niet echt prettig...

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:13

Ik zou ook maar even langs de huisarts gaan...brrrr alleen het idee al dat er een beestje in je oor zit.... Nagelbijten / Gniffelen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:20

zou idd ook even naar de huisarts gaan ja, de meeste diertjes overleven meet 1/2 dagen geloof ik dan sterven ze in het oor..
maar lijkt me ook dat ie dr niet vanzelf uit kan komen...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 08:22

He bah, ik zou zeker even langs de HA gaan.

Marjolein84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:49

Normaal gesproken komt vuil e.d met oorsmeer uit je oor zetten, maar als jij daar een beest in hebt zitten, zal dat er wel niet vanzelf uitkomen, vrees ik. Nagelbijten / Gniffelen Zeker als je lichte oorpijn begint te krijgen zou ik even langs de arts gaan. Met porren e.d. kom je namelijk ook niet ver en voor je het weet beschadig je je trommelvlies.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 12:52

Ik heb ook een keer een beest in mijn oor gehad maar gelukkig kwam die er gewoon uit door lauw water in mijn oor te spuiten met de plantenspuit. Hij maakte idd flink wat lawaai en het voelde ook niet zo prettig.

Ik zou wel voor de zekerheid langs de HA gaan, als er viezigheid in je oor blijft zitten kan je oor gaan ontsteken en dat is echt ontzettend pijnlijk.

sdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:37

een oorwurm dus!

Even naar HA dus.

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:41

sdi schreef:
een oorwurm dus!

Even naar HA dus.

Hahaha sorry maar denk niet dat dit een oorwurm is.
Heb ook welleens iets in mijn oor gehad, kabaal in mijn hoofd.
Ging als een maloot met mijn hoofd schudden.

Zou even langs de Ha gaan idd, ik heb er trouwens nadat ik hem verdronken had geen last mee van gehad.

debje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:43

IK heb het ook een keer gehad, maar volgens mij is het er zelf uitgekomen of anders heb ik er nooit geen last van gehad.

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:06

En ben je al bij de HA geweest? Is je huisdier eruit Vork

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:11

Inderdaad huisarts voor de zekerheid even laten kijken!

Mijn oom heeft vroeger een oorworm ongeveer 2 weken in zijn oor gehad. Vooral snachts had hij er last van, dan was hij aan het knagen..
huisarts heeft hem uiteindelijk verwijderd nadat hij na 2 weken toch maar met oorpijn lang HA ging..

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 14:17

Ik krijg gewoon de bibbers...
Maargoed, gewoon even na laten kijken door de HA! Ja

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:59

Sorry maar heb echt hard gelachen met dit verhaal Clown
Zou vooral niet zelf peuteren, dan gaat het beest er enkel mar dieper in.. zeker naar de HA gaan.. en die komen vast wel idiotere dingen tegen dus maak je geen zorgen Clown

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:01

dingetje schreef:
Ik krijg gewoon de bibbers...
Maargoed, gewoon even na laten kijken door de HA! Ja

Haha ja het idee dat zoiets misschien nog ronddwaalt... Huilen van het lachen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:04

iel... best ranzig!
ik geloof niet dat ik er mee doorgelopen was. Clown
ik vind het wel zielig hoor...
Waarom heb je het beest vermoord?! Haha!

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:05

Misschien heb je hem door het peuteren met je staafjes wel vast gevreven Clown , en dat hij vastgekleeft zit in je oorsmeer.. IEEEEEJ! Huilen van het lachen
Ik zou echt gelijk naar je huisarts gaan.

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:10

1 tip , Volgende x als je een beestje in je oor krijgt en die wil er niet uit , Direct er mee naar de h.a , Word iedereen aangeraden trouwens die hun e.h.b.o diploma heeft.. Dus zal er nu nog maar gewoon even mee naar de huisarts heen gaan.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 17:18

Het l*llig was dat het gebeurde tijdens een romantisch avondje, die we dus hebben moeten afsluiten met beest dood maken en oorwroeten Bloos *LOL*

sdi schreef:
een oorwurm dus!
Even naar HA dus.

Ik ben echt fobish voor oorwurmen Bloos Gelukkig maakte dit beest een 'ik probeer te vliegen' geluid, dus had het vleugels, en zal het geen oorwurm zijn geweest... (hoop ik Bloos)

@ PingWing; mogelijk heb ik hem nog steeds zitten, want de stap naar de huisarts heb ik nog niet gemaakt Bloos Ga maandag wel even bellen voor een afspraak, en om te vragen of het ook erg is en hoegroot hij de kans acht dat het er nog in zit.... Vind het zo'n stom verhaal om mee aan te komen, helemaal als het leeg blijkt te zijn Bloos Heb het immers al een tijd laten zitten (even nagekeken, het is dus al 2 maand terug Verward).

@ SweetMellie: GETVER< dat het nog leefde!! Ja, als ik dingen zou 'horen' zou ik gelijk bij de HA hebben gezeten, gelukkig was mijn huisdier snel verzopen Bloos (we hebben ook water met zeep gebruikt, dat heeft hem volgens mij de das om gedaan Tong uitsteken)

@ Sassieja; Gelukkig is hij dood, en heb ik hem niet meer gehoord en gevoeld na onze poging tot hem eruit te krijgen.

@ Zwikkie; Ze zeiden dat het niet zo heel erg was (ze = studiegenoten). Daarnaast zat ik op dat moment ni Frankrijk (dus het is ook nog eens een buitenlandsbeest Nagelbijten / Gniffelen) dus dan ga je ook niet even snel langs de HA. Maar voor een volgende keer (die hopelijk niet komt) zal ik eerder langs de HA gaan Bloos