Alweer 2 maanden geleden kreeg ik het voor elkaar om thuis te komen met een zoemend beest in mijn oor (bij deze een tip; NIET in het hoge gras gaan liggen). Ontzettend irritant, beetje kriebelend, maar vooral HERRIE. Beestje wilde eruit, maar kon dat blijkbaar niet. Dus hebben we zelf wat aan zitten modderen (om 3 uur snachts

Dat was inmiddels 2 maand terug, maar ben eigenlijk benieuwd wat de kans is dat het nog in mijn oor aanwezig is en of dat erg is. Ik dek niet dat het er uiteindelijk zelf uit is gevallen, aangezien het echt vast zat volgens mij in mijn oorsmeer... Gaat dat uiteindelijk 'verteerd' worden door je oorsmeer, of blijft dat eeuwen zitten??
Ik heb namelijk momenteel lichte oorpijn aan dat oor, en dat doet mijn gedachten toch weer naar dat beest dat er eventueel nog zit dwalen... Nu weet ik wel dat de kans groot is dat de oorpijn door mijn stress komt (nagelbijten - kaakspieren - oorpijn bladieblaat) maar toh twijfel ik een beetje. Maar voel mij ook weer zo stom om bij de dokter aan te komen met een 2 maanden oud beest in mijn oor dat er mogelijk al lang niet meer zit....
Iemand een idee?