Lopend oog

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PollyB

Lopend oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 22:14

Heel vreemd, ik heb een jaar lang gedoe gehad met mijn ogen nu lijkt het allemaal over heb nog 1 klacht. Ik word 's morgens wakker dan zit het oog helemaal dicht. Met een soort korst lijkt het wel. En dan tegen de avond ( zoals nu ) begint het oog als het ware te lopen. Dan blijft er op mijn oogbol een soort sliert slijmerig spul ( soort slaap maar dan vloeibaar ) hangen. Ik kan het dan vast pakken en eraf halen het lijkt net een sliert. Maar het geval is dat ik lenzen heb. Dus het gaat mateloos irriteren. Iemand enig idee wat dit is ? Lenzen uitdoen als optie weet ik. Afspraak met de dokter word ook al gemaakt.

Pasamba

Re: Lopend oog

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 13:39

Ik heb precies hetzelfde als jij. Heb ook een tijd terug oogontsteking gehad, en sinds dat over is heb ik ook dat soort klachten. Ben er al 2 keer voor naar de huisarts geweest en heb beide keren zalf meegekregen maar het is niet veel beter geworden. heb er vooral 's morgens en 's avonds last van, ook dat ik minder goed kan zien doordat er iets voor m'n ogen lijkt te zitten.

Ik volg dit even. Lachen

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 16:00

ja dat is dat spul dat over je oogbol heen zit Knipoog maar in mijn geval blijft het op mijn lens hangen. waardoor het gaat iriteren

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:07

Ik heb precies hetzelfde! En nog veel meer klachten aan mijn ogen. Maar het ziekenhuis noemde het bij mij conjunctivitis en heb nu 2 soorten druppels en neptranen. Hoop echt dat het overgaat!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:17

Hey... dat heb ik ook weleens.
Ik volg dit even.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 18:45

Het schijnt iets van eiwit ontsteking te zijn ? Zij een leraar op school.

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 20:06

Bne bij de dokter geweest, heb nu druppeltjes zonder peniciline als ik maandag nog geen verschil merk moet ik maandag weer komen en naar de oogarst in het ziekenhuis.