doorgescheurd oorgat

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

reentje91

doorgescheurd oorgat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 16:06

Ik heb een aantal jaren geleden een klein ongelukje gehad met een van de gaatjes in mijn oren. Ik bleef met mijn oorbel hangen in een trui en toen is het gat uitgescheurd. Was toen wel zo eigenwijs om gewoon nog oorbellen te blijven doen want als ik knopjes indeed en het dopje aan de achterzijde vastgenoeg aanduwde bleef de oorbel gewoon zitten. Nu is het doorgescheurde stukje alleen heel lelijk weer aan elkaar gegroeid. Ik kan wel gewoon nog steeds oorbellen in maar het gaatje zit veel lager dan aan de goede kant en doordat het dus zo lelijk aan elkaar gegroeid is ziet het er ook best raar uit. Ik draag dus nu alleen van die knopjes want dan valt het niet op maar ik begin me er de laatste tijd toch aan te storen en zou ook weer graag hangende oorbellen in willen kunnen. Nou heb ik laatst van iemand gehoord dat je hiermee naar het ziekenhuis kunt om het te laten opereren. Nou is mijn vraag aan jullie wie heeft hier ervaring mee en is het goed bevallen of niet?

Loose

Re: doorgescheurd oorgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:25

Ik weet wel iemand die haar oorlel was zeg maar gesplitst en die heeft het een tijd later laten hechten (de huid was wel gewoon weer terug enzo). Dat was goed gegaan. Maar weet dus niet over met als het wel weer aan elkaar is. Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:48

LZP -> MW

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:19

Ja, dat heb ik dus ook... Ik ben idd ook een keer blijven haken. Auwwww! Huilen van het lachen Ik kan inderdaad ook geen zware hangers meer in, als ik al oorbellen draag zijn het dus knopjes-achtige of lichte ringen. Maar goed opereren lijkt me ook weer wat overdreven. Misschien een nieuw gaatje ernaast laten prikken (zomaar een gedachte, weet niet of mensen dat wel eens gedaan hebben)? Mijn probleem is alleen dat ik ook nog eens geen echt 'lellen' heb (plaatsje rechts ipv links) http://www.woodrow.org/teachers/bi/1997 ... rsloat.gif dus echt veel ruimte is er bij mij ook niet.

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 12:56

ik heb ooit gaatjes laten prikken en meteen die week hangers in gedaan.. lekker eigenwijs, paar maanden later viel de oorbel eruit gevolg gespleten oorlel, nu heb ik een heel lelijk dik dichtgegroeide oorlel. heel lelijk. gelukkig hangt mn haar ervoor..
heb spijt dat ik toen dertijd zo eigewijs ben geweest

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 17:05

june20 schreef:
ik heb ooit gaatjes laten prikken en meteen die week hangers in gedaan.. lekker eigenwijs, paar maanden later viel de oorbel eruit gevolg gespleten oorlel, nu heb ik een heel lelijk dik dichtgegroeide oorlel. heel lelijk. gelukkig hangt mn haar ervoor..
heb spijt dat ik toen dertijd zo eigewijs ben geweest

Denk dat het er bij jou hetzelfde uit ziet als bij mij dan. Je ziet gewoon echt dat het ooit doorgescheurd is en vind het niet echt een mooi gezicht vandaar dat ik er iets aan wilde laten doen:)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:08

Kan je niet gewoon je oorbel eruit doen, dan groeit het gaatje wel weer dicht (bij mij wel) en kan je het opnieuw laten schieten... Mijn gaatje was trouwens niet uitgescheurd toen het dichtgroeide...

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:56

het is bij mij een dikke lijn geworden soort wilvlees opgezet litteken weefsel... egt smerig om te zien, alleen durf ik er niet aan te laten doen