Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
flyfly schreef:Lees ik dat goed??? De pil 4 of 5 maand doorslikken zonder stopweek?? Kan dat en is dat wel gezond?? Ik heb 20 jaar de pil geslikt en maar 1 maal doorgeslikt, wat ook nog niet eens hielp. Dat kan in mijn ogen niet gezond zijn maar misschien kan het tegenwoordig wel met al die pillen.
Jildau schreef:flyfly schreef:Lees ik dat goed??? De pil 4 of 5 maand doorslikken zonder stopweek?? Kan dat en is dat wel gezond?? Ik heb 20 jaar de pil geslikt en maar 1 maal doorgeslikt, wat ook nog niet eens hielp. Dat kan in mijn ogen niet gezond zijn maar misschien kan het tegenwoordig wel met al die pillen.
Stond laatst zelfs in de krant dat ongesteld worden helemaal niet 'nodig' is en dat je in principe altijd wel kan doorslikken.
jojo23 schreef:ik slik ook wel eens een keer door,maar geen 4 a 5 maanden!
flyfly schreef:Lees ik dat goed??? De pil 4 of 5 maand doorslikken zonder stopweek?? Kan dat en is dat wel gezond?? Ik heb 20 jaar de pil geslikt en maar 1 maal doorgeslikt, wat ook nog niet eens hielp. Dat kan in mijn ogen niet gezond zijn maar misschien kan het tegenwoordig wel met al die pillen.
tantjeuh schreef:Wel raadde hij aan om zeker elke twee maand een stopweek in te voegen als je in een (seksuele) relatie zit, om na te gaan ofdat je (per ongeluk) niet zwanger bent.
piewie schreef:Wat ben ik toch blijhihi. Ik moet van mijn ha de pil max 6 strippen doorslikken, dit omdat ik anders teveel bloed verlies met alle gevolgen van dien.
Ook heb ik destijds gevraagd wat de maximale doorslik advies was en dit was 6 maand. Dus slik hem aub niet langer door, want dan kun je onvruchtbaar worden heb ik mij laten vertellen door mijn eigen ha.