Er is hier een speciaal piercingtopic voor. Maar, ik wil er tot nu toe nog geen bij. Heb een Monroe, een Labret en een tongpiercing, en dat is meer dan genoeg in mijn gezicht. Heb overigens in elk oor ook nog 3 gaatjes.
Laatst bijgewerkt door Megamutsj op 08-09-08 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb beide oren 1 gaatje (daar wil ik misschien nog wel 1 bij) maar dat vind ik niet echt piercing's
een in mijn navel, en een in mijn tong.... in mijn navel heb ik al 4 of 5 jaar ofzo, en in mijn tong sinds vorig jaar feb.
vind het wel prima zo, ze zijn niet te opvallend. bovendien zou ik er zowieso geen behoefte aan hebben om in elk plekje van mijn lichaam een piercing te willen hebben
Ik heb een wenkbrauw piercing en ik had een tragus maar die is er uit en ben ik kwijt en is dicht gegroeid! ik wil nu nog een microdemal ( als ik het piercing mag noemen ) weet alleen nog niet waar en nog een tong piercing! Piercings zijn best verslaafend
Ik heb mijn navelpiercing nu 6 jaar, heb een lippiercing gehad, die zou ik nu 5 jaar hebben maar heb ik eruit gehaald. En heb al 4 jaar een tongpiercing. Verder zou ik er zo geen piercing meer bijwillen. Wil eigenlijk wel nog graag een tragus. Maar durf niet
Ik wilde graag clithood en die kreeg ik dit jaar ook voor mijn verjaardag, maar... de piercer wilde hem niet zetten, omdat er een dik bloedvat loopt en ik binnen 3 dagen 500-700ml. bloed zou verliezen en mijn lichaam zou het afstoten. Ben verder dus klaar met piercings
Ik zou nog graag een industrial, een 2e wenkbrauw, en nog wat gaatjes in mn rechteroor... Ik heb linkeroor 8 gaatjes verdeeld over mn hele oor (de rand dan), en rechts 2 gaatjes. En dan heb ik nog n wenkbrauw..
Ik zou op zich nog wel een willen, maar dat zou dan meer voor de kick zijn dan dat ik er een specifiek op die plek wil. Heb nou twee keer een navelpiercing laten zetten.. Eerst boven, die er na 1,5 jaar uit gehaald toen kreeg ik spijt en nu heb ik hem dus een half jaar geleden onder laten zetten. Ik vind de kick van het zetten wel heel gaaf.. maar ik kan er gewoon niet nog een bij hebben. In mijn gezicht is absoluut verboden vanwege mijn (toekomstige) werk. En over de rest van mn lichaam, tjah dat trekt me niet zo. Dus het zal wel bij eentje blijven
Tongpiercing lijkt me wel vet, en een navelpiercing. Maar ik weet niet of een tongpiercing handig is icm dwarsfluit (ben bang dat ik gigantisch vals wordt..)
Verder hoef ik geen piercings. Heb 2 hoge oorbellen, had er één aan de zijkant van mijn oor maar die deed zoooo'n pijn met slapen.