ik ben al heel lang bezig met afvallen en heb heel veel gerprobeert...
toen kwam ik Ceto Diet tegen, moest ik ook iedere naar een stel kwakzalvers "natuurdokters"
ik zou iedere week 3k afvallen, was op het begin ook zo,
maar het die"t:
je had 4 fasen:
Fase 1: je at alleen maar ranzig spul uit zakjes :S je mocht verder alleen een beetje van bepaalde soorten groenten water en Cola, absoluut geen koolhydraten
Fase2: zelfde als 1 alleen at je een zakje minder+100g vlees of vis
Fase 3: Fruit en brood erbij
Fase 4: weer normaal eten
nou ik bijna 10 kilo afgevallen, bijna 2 maanden niks anders als vies zakjes spul gegeten, toen was het kerst, ik zou met kerst gewoon normaal mee mogen eten... ik ben nog nooit zo ziek geweest!!
mijn maag was normaal eten helemaal niet meer gewend, net alsof je hele lichaam in de brand staat en uit elkaar wordt gerukt! gruwelijk! toen ik weer gewon normaal mocht gaan eten is bijna alles er weer bij gekomen, ook koste het zon 100 euro per week, allemaal weggegooid geld dus, heel fijn ook.
ook was mijn conditie er zo erg op achteruit gegaan! ik had eerst gewoon een redelijk goede conditie,... na afloop helemaal niet meer.
Nu ben ik weer volop gaan sporten, 3x in de week naar de sportschool, speciaal dieet erbij, met veel moeite kan ik nu weer normaal eten,
het is nu bijna een jaar geleden dat ik hier aan was begonnen, dus iedereen;
begin hier niet aan; het werkt niet! je valt snel af oke, maar als ik een ding at wat er niet bij hoorde; als was het maar een appel of een koekje, dan kwam ik meteen aan.
ik en mijn ouders hebben hier zo'n spijt van! dus iederen niet aan beginnen!
ik vroeg me dus ook af wie hier nog meer ervaringen mee heeft