Fobie?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Fobie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 22:52

Oke, ik word gewoon gek van mezelf.

Ik ben zo bang voor spinnen, je hoeft het maar te zeggen en ik ga gillen en huiveren.
Ook zag ik net weer een foto, en plots ga ik overal van schikken enzovoort, wat vaker voorkomt.

Ook in zo'n topic stond deze foto (In link want ik kan m niet meer zien gewoon Nagelbijten / Gniffelen )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4BTZEX7O.jpg

En toen ik dus snel op "Back" wou drukken, bleef ie vastlopen, dus eerst mn hoofd wegdraaien, kijk weer en schuif heel snel en in paniek de stoel naar achteren en loop gauw weg, toen ik 2 minuten daarna omkeek was het beeld alweer terug op bokt.

Zoal gisteravond toen ik rustig in mijn bed lag te computeren en ik in mijn ooghoeken een spinnetje van amper 1 centimeter zag lopen heb ik mn computer van mn schoot gesmeten en weggerent Nagelbijten / Gniffelen Bloos

Ook toen ik pas op kantoor was, en liep de kamer binnen met mn handen vol dossiers, komt J. aanzetten met een spin, nou, ik liet alles vallen en heb het op een rennen gezet Nagelbijten / Gniffelen

Aan de ene kant lachwekkend, maar vind ze echt eng.
Gewoon, het kriebeld, ze zien er eng uit, en heb volgens mij gewoon teveel programma's met beitende spinnen etc gezien, en toen ik dit topic zag werd ik echt gek Nagelbijten / Gniffelen
[MW] door spin in arm gebeten

En ook nu nadat ik erover gelezen heb/een foto heb gezien, kriebelt alles en raak ik dan ook gewoon in een soort paniekje Bloos

Wat moet ik hier nou mee Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 06-09-08 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura_x_

Re: Fobie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 22:55

Spinnen zijn niet eng vind ik zelf. Ik kan je dus ook niet echt helpen. (maar dat wil niet zeggen dat je zo'n dikke harige op mijn arm zetten moet Clown)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 23:05

Ik vind spinnen juist heel leuk (je wilt vast mijn verzameling foto's niet zien, of wel? Duivel ), maar als je mij gek wil zien doen moet je een kakkerlak voor mijn neus zetten...

Ben ooit eens om 1 uur 's nachts naar mijn moeders huis gerent omdat er één kakkerlak in de keuken zat. Mams werd niet echt vrolijk van mijn hysterie, maar het idee in één huis te moeten slapen met zo'n monster was me even teveel.
De volgende dag heb ik de katten het huis uit gezet, de hele keuken gespoten en ontsmet, de keukenkasten geboent tot de kleur eraf was en alle etenswaar weggegooid.
Die ene Chinees waar er een kakkerlak over de muur liep, tja, daar durfde ik niet eens meer over de drempel, zo eng...
En griezelfilms? Prachtig, kijk ernaar met bak popcorn op schoot, in het donker en slaap alsnog als een roos. Maar één kakkerlak erbij en ik lig de hele nacht wakker...
Hoezo hysterisch... Bloos

Ik heb nu een boek met insectenplaatjes en om de zoveel tijd dwing ik mijzelf om naar plaatjes van kakkerlakken te kijken. Gewoon om te zorgen dat die fobie niet te erg wordt. Ik moet ze nog steeds niet in het echt zien, maar een stilstaand plaatje kan ik net aan.
Ik krijg nu alweer de kriebels...kakkerlakken, brrr....

Henri3kjuH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:11

Hier zit er nog 1!,

Ik kom net uit datzelfde topic, met diezelfde foto.
ohh ik heb de kriebels overal en ben mn kamer goed aan het inspecteren of er geen spinnen zitten.
Ik ben er als de dood voor! Clown
Sommige mensen vinden het grappig met een spin op mij af te lopen, nou dan ga ik echt helemaal door het lint oeehh vieze enge beesten zijn het maar Vork

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:16

Stipje Haha! Ik ben ook als de dood voor die beesten Nagelbijten / Gniffelen Schaam me soms echt dood maar ik kan er gewoon niks aan doen Bloos

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:16

pfoe ik kan er ook absoluut niet tegen
ik had laatst een doodnormale langpoot op mijn kamer (wel naast mijn bed) en ik dacht nou die sla ik even dood. dus ik gewapend met een werkboek (ja van school de pootjes zitten er nog aan haha Knipoog ) dus ik die spin slaan leeft hij nog brrr hij viel in mijn bed. moest mijn vader komen om een halfdode spin met nog maar een paar pootjes uit mijn bed te halen Tong uitsteken en laatst lag er ook een in de wc nou never dat ik de wc dan door ga trekken hoor Vork maar die had mijn moeder erin gegooid Scheve mond
zelfs voor de kleinste spinnetjes ben ik bang...