Ik ben zo bang voor spinnen, je hoeft het maar te zeggen en ik ga gillen en huiveren.
Ook zag ik net weer een foto, en plots ga ik overal van schikken enzovoort, wat vaker voorkomt.
Ook in zo'n topic stond deze foto (In link want ik kan m niet meer zien gewoon

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4BTZEX7O.jpg
En toen ik dus snel op "Back" wou drukken, bleef ie vastlopen, dus eerst mn hoofd wegdraaien, kijk weer en schuif heel snel en in paniek de stoel naar achteren en loop gauw weg, toen ik 2 minuten daarna omkeek was het beeld alweer terug op bokt.
Zoal gisteravond toen ik rustig in mijn bed lag te computeren en ik in mijn ooghoeken een spinnetje van amper 1 centimeter zag lopen heb ik mn computer van mn schoot gesmeten en weggerent

Ook toen ik pas op kantoor was, en liep de kamer binnen met mn handen vol dossiers, komt J. aanzetten met een spin, nou, ik liet alles vallen en heb het op een rennen gezet

Aan de ene kant lachwekkend, maar vind ze echt eng.
Gewoon, het kriebeld, ze zien er eng uit, en heb volgens mij gewoon teveel programma's met beitende spinnen etc gezien, en toen ik dit topic zag werd ik echt gek

[MW] door spin in arm gebeten
En ook nu nadat ik erover gelezen heb/een foto heb gezien, kriebelt alles en raak ik dan ook gewoon in een soort paniekje

Wat moet ik hier nou mee