Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarcoBorsato schreef:Het zijn cheap ass knopjes van de six, maar ik ben doorgaans nergens allergisch of gevoelig voor.
mirjamvdkamp schreef:badedas, hiermee elke dag mee schoonmaken
MarcoBorsato schreef:Het zijn cheap ass knopjes van de six, maar ik ben doorgaans nergens allergisch of gevoelig voor.
xDramaQueen schreef:mirjamvdkamp schreef:badedas, hiermee elke dag mee schoonmaken
dat is zo not done...
shampoo gaat je piercing niet helpen
lieveli, ik zou ze opnieuw laten piercen, of ze open zijn of niet, als ik die van mij ook weer indoe loop ik non stop met een rood oor.
laat je ze toch zitten gebruik voor kraakbeen dan sterilon.
xx_Irisje schreef:xDramaQueen schreef:
dat is zo not done...
shampoo gaat je piercing niet helpen
lieveli, ik zou ze opnieuw laten piercen, of ze open zijn of niet, als ik die van mij ook weer indoe loop ik non stop met een rood oor.
laat je ze toch zitten gebruik voor kraakbeen dan sterilon.
Badedas en Unicura (ook in dit topic genoemd) zijnn beide antibactriele zepen dus zouden wel degelijk kunnen helpen.
pharagirlke schreef:Ik zou sowieso geen zweerknopjes daar doen. Ondanks dat het niet echt gezien word als piercing, is het toch een heul gevoelige piercing.Daar hoort gewoon een staafje in met een bolletje van achter, achter je "vlindersluiting" kan een hoop rommel gaan zitten en die sluit het wondje af. Ik zou langs de piercingshop gaan en vragen of ze er misschien een staafje in willen steken.
Gewoon uitleggen dat het "oude gaatjes" zijn die je terug wil "gebruiken"