Ik moet het even van me afschrijven.
4 jaar geleden ben ik van een paard gevallen en daar heb ik een rugblessure aan over gehouden.
een half jaar geleden heb ik eindelijk iemand gevonden die er raad mee kon. En mijn rug gaat steeds beter! (oke, ik ben nog niet pijnloos, maar de pijn is nu dragelijk en ik hoef geen aspirines meer te slikken.
Dus daar ben ik superblij mee

Maargoed. Nu beginnen mijn knieën dus tegen te werken.
4 weken geleden begonnen ze zeer te doen. Waarom, dat weet ik niet. Dus ik heb gelijk mijn fysio gebeld en hij zei dat ik het even moest aankijken. Maar als ik er een week later nog last van had weer moest bellen.
Na een week deden ze nog zeer en traplopen deed verschrikkelijk zeer. Dus weer gebeld. Kon gelijk de volgende dag terecht. Hij gevoelt en gemasseert. Ik moest wat rustiger aan doen, wat minder lopen en platte schoenen aan.
Dat heb ik gedaan. Maar het werd niets beter.
Maar wel doorgegaan. En vandaag was ik er weer.
Hij was niet blij. En ik moet volgende week weer komen (normaal kom ik 1 keer in de 2á3 weken)
Maar nu doet het zo pijn! Dat is wel te begrijpen, want hij heeft het net gemasseerd enzo.
Maar ze voelen heel erg warm aan, en lopen doet erg zeer..
Ik baal er verschrikkelijk van.. Ik doe er alles aan om mijn lichaam voldoende rust te geven. Maar elke keer komt er weer iets in opstand. Ik slaap genoeg, ik neem mijn ontspanning, ga regelmatig naar de sauna, doe geen staand werk meer.
Stom lichaam.