Acryl nagel dilemma!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Acryl nagel dilemma!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:09

Hee.

Ik was die krengen helemaal zat en heb ze er af gehaalt met aceton.
Maar nu is het dus niet helemaal goed weg, en met de veil lukt dus niet, nu zit er dus nog een klein laagje acryl op dat heb ik net geprobeert weg te veilen. Maar nu zitten er allemaal ribbeltjes in dat acryl en met een woord het ziet er dus niet uit!
Iemand tips?

Gr Kirsten.

Maartje1990

Re: Acryl nagel dilemma!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:12

kan je het er niet afkratsen? of met een schaar (voorzichtig!) er dus afkrabben ofzo?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:13

Nee daar is het acryl helaas veel te hard voor.
Bedankt voor je tip.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:16

ook niet met een schaar? of een nagelschaartje ofzo? wij hebben zo'n ding waarmee je je uhm..nagelranden ofzoiets omhoog kunt duwen en aan de andere kant een mini'mesje' ik weet niet of je zoiets hebt dat je daarvoor kan gebruiken? of een nagelschaartje ofzo? of is het daar ook te hard voor? misschien in (zo heet mogelijk) water? (alleen je toppen van je vingers (je nagels dus)

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:18

je moet ze volgens mij echt weken in aceton, om ze er echt goed af te krijgen. Ik weet niet of je dat gedaan heb? Toen ik ze had, heb ik zo'n klein bakje vol aceton gedaan en dan gewoon 10 minuten ofzo je nagels erin houden, dan lossen die nagels vanzelf op. Hopelijk lukt dat Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 18:42

Dat heb ik idd gedaan, maar het laatste restje was te hardnekkeig om weg te krijgen.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 18:50

je moet echt een hele rijd weken in pure aceton. De nagellak remover helpt niet. Volgens mij heb ik er een paar uur over gedaan Bloos
Mijn handen deden zeer en de huid was helemaal wit geworden. Weken, het zachte eraf krabben en weer weken. Tot het eraf is..

Succes! Ach gut

Ik doe het nooit weer Bloos Sigaar

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 19:15

Ik ook niet haha. Clown
Bedankt voor jullie tips!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:58

De laatste restjes doe ik altijd met mijn tanden Bloos Moeten je nagels alleen wel een flinke tijd van bijkomen!

Wat je kunt doen is idd nog langer weken in aceton en anders met zo'n vijlblokje de restjes van je nagel vijlen. Wel oppassen dat je niet je eigen nagel mee vijlt, want daar worden ze erg dun (en dus gevoelig!) van.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 13:26

Acryl gezet door een nagelstyliste? Zou ik er persoonlijk nooit zelf afhalen, maar laten doen door de nagelstyliste...

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 13:33

Is idd gezet door de nagelstyliste, maar ik was absoluut niet tevreden over haar werk.
Ze braken elke keer af, op de ene nagel zag je meer nagelwit als op de andere.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 13:51

Oh ja dat is balen! Ik heb er gelukkig nooit last van dat ze afbreken. Maar dan had ik ze alsnog laten verwijderen door een nagelstyliste, om (nog meer) beschadiging aan je eigen nagel te voorkomen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:13

Ik heb ze er idd ook zo afgehaald, tussen de tanden en ze waren zo los (of nouja sommigen waren aardig pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen)

dat was ook niet echt dé manier wat goed is voor je nagels...
je zag duidelijk dat ze flink beschadigd waren, maar ze waren er iig af,
het heeft er bij mij helemaal af moeten groeien (maar ik had dan geen acryl meer op mijn nagel zitten, maar sommige stukjes heel licht wat nagel meegescheurd, klinkt erger dan het was hoor Clown)

nu ongeveer 2,5 maand later en je ziet nogsteeds een deuk in de nagel, hij is er bijna helemaal uit, heb nu lange nagels van mij zelf (wel dankzij de acrylnagels) maar hou het wel bij mijn eigen nu Haha! Ja

beste tip is toch echt bij de nagelstyliste die ze erop heeft gezet, die hebben daar ervaring mee om ze er zo goed mogelijk af te halen (al heb ik dat zelf nog nooit gedaan, dus weet niet of het dan écht veel mooier word Bloos )

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 20:44

Ik heb door acryl nagels nu ook lange nagels, maar wat een ondingen ze waren echt heel erg dik en braken naar mijn idee toch wel snel af.
Maar ik moet zeggen het stond wel heel verzorgt. Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:01

Ik heb zelf gelnagels gehad, maar bij mij braken ze ook elke keer en die dame had geen tijd elke keer als ik met 1 halve nagel rondliep ...Ik heb ze er zelf afgehaald door de af te knippen, daarna met een schaartje eronder te duwen, zodat er lucht onder schiet en er dan vanaf schiet...Rest heb ik er vanaf geveild..helaas krijg je dan dus idd die lelijke randjes en ribbeltjes..Dus ik heb de eerste weken ridge-filler gebruikt, kun je bij de etos krijgen, kost 2 euro en je nagels zien er heerlijk egaal uit..

Inmiddels is het eraf gegroeid en kan ik weer aan de gewone nagellak Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 22:55

Kir_Ples schreef:
Nee daar is het acryl helaas veel te hard voor.
Bedankt voor je tip.

nee hoor, als je er lucht onderkrijgt wippen ze er zo af, maar dat is niet geheel zonder gevaren, mijn nagels zijn na 3 maanden nog niet helemaal hersteld van deze barslecht gezette acrylnagels.. me duim en rechterringvinger is nog niet helemaal okee, maar ik kijk wel uit de volgende keer Haha!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 00:17

Kan je ze er niet bij je nagelstylist eraf laten halen?
Als het goed is heeft zij zo'n schuurapparaatje. Dat heeft de mijne wel iig, en dan is het acryl er binnen no time afgeschuurd.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 00:23

Ik heb een tijdje terug ook acryl nagels gehad, en ik heb ze er afgewipt met een tandenstoker en de scherpe punt met vijl die aan een nagelknipper zit. Deed gruwelijk pijn maar met een heleboel wrikken en pulken krijg je uiteindelijk wel iets onder de laatste restjes en dan kun je ze er af trekken. Overigens heb ik de aller aller laatste restjes er afgevijld, want toen ik alles eraf trok waren mn nagels ook zo beschadigd dat ik ze wel moest vijlen.
Bij mij was het overigens niet verschrikkelijk gezet ofzo hoor, een vriendinnetje had ze gezet meer voor de grap, maar was echt zo erg niks voor mij dat ik er helemaal gek van werd Nagelbijten / Gniffelen