Hallo bokkers!
Ik heb afgelopen vakantie (31 juli) mijn scheenbeen gebroken (open botbreuk) door een trap van een paard.
Ik ben in Frankrijk geopereerd en heb daar een pen in mijn onderbeen gekregen, van mijn knie tot mijn enkel.
Ik loop hier inmiddels dus al 5 weken mee en nog steeds kan ik weinig met mijn been, de arts hier in Nederland zegt dat ik sowieso 2 a 3 maanden niet mag sporten, maar inmiddels zou ik mijn been wel weer wat mogen belasten. Ik kan echter nog steeds mijn knie niet strekken, het voelt alsof die pen in mijn spieren of pezen oid in mijn knie steekt.
Volgens de arts kan het zijn dat de pen aan de bovenkant te veel uitsteekt (is op de foto's te zien). Maar het is nu te vroeg om hem eruit te halen.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik heb een beetje rondgezocht en heb gezien dat ik er jaren last van kan blijven houden, hierdoor ben ik me aardig zorgen gaan maken. Mijn arts doet er erg laconiek over, dus aan deze man heb ik ook weinig.
Ook heb ik geen gevoel meer in mijn knie, waarschijnlijk door beschadiging van een zenuw, ik heb gehoord dat dit wel weer terugkomt, maar dat dat lang kan duren.. Iemand hier ook ervaringen mee?
Ik hoor het graag van jullie, zodat ik me er tenminste goed op voor kan bereiden!
Groetjes Joyce