voor iedereen begint te roepen dat ik rap naar de dokter moet gaan, ik ga zo rp mogelijk, hopelijk maandag, nu kan het even niet...
misschien eerst wat achtergrondinfo: ik heb een gekanteld bekken en daardoor een lichte vorm van scoliose, waar ik niet zoveel last van heb, enkel als ik lang moet neerzitten, die problemen zijn dan gewoon in mijn onderrug. Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft, maar je weet nooit...
Nu begon het een week of drie geleden met een beetje nekpijn, niet zo erg, gewoon doorgaan, zo heb ik 2 weken rondgelopen met wat ongemak maar het was goed te doen... Zondag is het echter slechter geworden: serieuze nekpijn en uitsralende pijn naar mijn armen. Het is trouwens aan beide kanten, rechts wat erger.
Ik ben toen begonnen met brufen 6OO (ibuprofen) omdat ik het niet meer kon houden. Maandag was het veel beter, dinsdag echter weer wat slechter. Maar vanacht heb ik geen oog dichtgedaan, zo'n pijn! Ik kon gewoon niet blijven liggen! Vandaag de dosis ibuprofen wat verhoogt, maar het helpt niet...
Ik heb dus enorme pijn in mijn nek die nu uitstraalt naar mijn armen, mijn schoudergewrichten knakken ook, anders nooit (als dat er iets mee kan te maken hebben). En ik kan niet op mijn zij liggen, op mijn buik liggen gaat nog het beste... Het zijn niet echte steken maar het is alsof iemand mijn spreren uitrekt (moeilijk om uit te leggen). Opzij kijken is moeilijk is pijnlijk...
Herkent er iemand die syptomen en wat zou het kunnen zijn? wat kan ik er best aan doen voor ik bij de dokter geraak? Misschien een kinesist of osteopaat hier aanwezig? Of iemand met gelijke symptomen vroeger?
Ik gebruik al brufen, magnesium extra tegen spierkrampen en reflexspray wat niet helpt...