Boven benen dunner! hoe?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ash_

Boven benen dunner! hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 20:22

Hai,
Ik had een vraagje. Ik heb dikke boven benen. Ze zijn wel gewoon gespeir zeg maar. Maar als ik loop scheuren mijn benen langs elkaar.
Daardoor zijn er al meerdere boeken kapot gegaan en met een bikini schaam ik me ook dood voor mijn boven benen.
Wie heeft de ultieme tip?
Groetjes Ashley

leniejj

Re: Boven benen dunner! hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:24

ik heb dat ook.. ik kan ook in de zomer niet gaan lopen met een rokje aan want dan loop ik heel me benen kapot.. helaas weet ik ook geen oplossing dus ik volg dit even..

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:25

fietsen, lopen.. gewoon afvallen Lachen Dan worden je bovenbenen ook dunner hoor. Maar alleen je bovenbenen gaat niet zomaar hoor..

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:26

Heb even in je profiel gespiekt, ik denk dat de enige optie is dat je in zijn totaal afvalt, dan komen je benen vanzelf. Lachen

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 20:26

Heb ik indd ook heel mijn bovenbenen zijn dan kapot helaas Boos!

Ik fiets elke dag 30 km. Soms zelf meer. Lopen doe ik veel met paard en hond en afvallen val ik alleen af bij mijn buik.
Het is ook meer spier van vet heb ik het idee.
Ook even voor alle duidelijkheid. Afvallen kan bij mij wel maar heel langzaam. Ik heb diabetes en dan gaat dit alles niet zo vlot. Ook eet ik per dag te weinig waardoor ik niet genoeg voedingsstoffen binnen krijg. Van de dieetisten mag ik niet afvallen en moet ik eerst voldoende voedingsstoffen binnen.
Laatst bijgewerkt door Ash_ op 02-09-08 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:28

een algenpakking aan je benen doet ook wonderen Haha! je kan enkele centimeters kwijt geraken in slechts 1 sessie, uiteraard moet je thuis genoeg blijven sporten zodat het ook zo blijft. Haha!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:28

OohafoO schreef:
Heb ik indd ook heel mijn bovenbenen zijn dan kapot helaas Boos!

Ik fiets elke dag 30 km. Soms zelf meer. Lopen doe ik veel met paard en hond en afvallen val ik alleen af bij mijn buik.
Het is ook meer spier van vet heb ik het idee

Uit persoonlijke ervaring lijkt het dat je alleen afvalt bij je buik, omdat je daar meer vet hebt zitten. Je valt ook af bij je benen maar omdat er daar wat minder vet in verhouding tot je buik zit, merk je dit langzamer.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:32

Naar de sportschool gaan en daar speciaal oefeningen voor je benen doen? En gewoon in het geheel afvallen natuurlijk. Er is helaas nog geen pilletje uitgevonden waardoor je bovenbenen in 1 keer dunner worden Knipoog

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 20:34

Nee dat verwacht ik ook niet Knipoog
maar ik loop regelmatig hard. Fiets 30 km elke dag.
En loop erg veel.
Het gaat me allemaal te langzaam misschien

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:54

Hoe komt het eigenlijk dat je niet alle voedingsstoffen binnen kan krijgen, eet je te weinig of lust je veel dingen niet?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 22:25

Ik eet te weinig meer dan dat ik eet krijg ik gewoon niet binnen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:43

Ik heb dé tip helaas ook niet, wacht er zelf nog op. Heb wel het idee dat paardrijden niet bepaalt helpt tegen minder gespierde bovenbenen. Vork

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:50

Equidea schreef:
Heb even in je profiel gespiekt, ik denk dat de enige optie is dat je in zijn totaal afvalt, dan komen je benen vanzelf. Lachen

Niet altijd helaas Bloos

Als er bij mij wat af gaat dan eerst in mijn gezicht, dan verdwijnen de boobies en als ik tevreden naar de weegschaal kijk, durven sommige mensen me niet meer aan te spreken.... Ik zie er dan uit alsof ik erg ziek ben/geweest ben. Maar mijn benen???? Hollands welvaart, daar gaat dus echt niks af! Ik zwem elke ochtend voordat ik naar het werk ga, rijd zo goed als dagelijks mijn paard en eet normaal gezond. Tjah, ik ben nu eenmaal wie ik ben.

Dus, ik tevreden over de weegschaal en mensen om me heen me vertellen over hoe slecht ik eruit zie!!!

Ik heb geleerd mezelf te accepteren. Heb heus mijn baaldagen wel hoor, maar niet vaak gelukkig! Ach, ik denk maar zo, mensen die zich er aan storen, kijken maar om me heen (desnoods maar met een stapje opzij om er omheen te kunnen kijken Clown )

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:12

wij hebben thuis legg magic haha van de tv en ik moet zeggen die werkt behoorlijk wel prijzig maar goed voor je benen je valt er echt vanaf

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:05

OohafoO schreef:
Ik eet te weinig meer dan dat ik eet krijg ik gewoon niet binnen

Misschien bepaalde dingen vervangen door dingen met meer voedingsstoffen als dat mogelijk is?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:13

Is ook niet mogelijk ik moet verplicht meer gaan eten. Wat me echt niet lukt.
Ik eet gewoon normaal gezond en snoep niks

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:08

Hard fietsen in versnelling 1. Vallen je benen erg vanaf.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:12

Nassie schreef:
Hard fietsen in versnelling 1. Vallen je benen erg vanaf.

Je bedoelt dan vallen je benen er vanzelf vanaf Clown

Algenpakking werkt opzich wel goed en ook dat spul van de tv met die speciale broek kan ervoor zorgen dat je in een paar dagen enkele cm verliest.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:15

ook ik heb niet de ultieme tip..
Maar ik ben in zijn geheel een paar kilootjes kwijt, en ik kan weer gewone broeken kopen.. Mijn bovenbenen raken elkaar niet meer Haha!

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:16

ligt eraan wat je vet/spier verhouding is in je benen.
zo heb ik ook dikke ovenbenen, maar is het bij mij eigenlijk alleen maar spier, kan afvallen wat ik wil, maar daar gaat het vet toch niet weg Nagelbijten / Gniffelen
verder zou ik ook niet weten eigenlijk hoe je daar afvalt

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 19:52

Tsja, altijd lastig, afvallen aan de benen. Als je gewoon gaat afvallen, zullen je benen ook heus wel wat slanker worden. Verder kun je wel speciale beenspieroefeningen doen, maar dan kweek je juist spieren en worden ze juist nog dikker. Heel moeilijk dus..

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:07

Inderdaad, gewoon gaan afvallen. Eerst komt je bovenlichaam, op het laatste gaat het vet pas bij je bovenbenen en billen weg.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:18

Lees toch eens, ze kan op dit moment niet afvallen ivm diabetes.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:24

Veel hardlopen! Is ontzettend goed voor je benen + buik Lachen

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:26

Ik ben 2 maanden naar een personal trainer geweest. Ik ging er niet om af te vallen, maar om mijn spieren te verstevigen, omdat ik regelmatig blessures heb, ik snel omsla en dan op krukken moet lopen.

Ik ben 1.80m groot en ik woog 64.5 kg. Op zich is dit niet te veel, maar ik was hier toch niet tevreden over... Mijn buikje mocht iets platter en mijn bovenbenen waren iets te dik.

Die man was 2 keer per week 1 uurtje alleen met mij bezig. Hij liet me bepaalde oefeningen doen voor armen, benen en buik. Thuis moest ik per dag 1.5 tot 2 liter water drinken, dit zorgt ervoor dat afvalstoffen sneller afgescheiden worden.
Die oefeningen dat ik moest doen waren erg zwaar, maar ondertussen heb ik een enorm goede conditie gekregen, mijn buik is plat, mijn bovenbenen raken elkaar niet meer, ik pas zelfs niet meer in mijn broeken!(maatje kleiner dus Bloos )
Ik weeg nu 62.0 kg, zonder dat ik op mijn voeding heb gelet(ik heb namelijk erg graag veel saus bij mijn eten, dit heb ik dus ook niet gelaten Vork ) Die man heeft me wel aangeraden om niet op mijn voeding te gaan letten, omdat ik dan ondergewicht heb.

Die 2 maandjes daar naartoe gaan was het beste dat ik ooit heb kunnen doen!

Edit: ik wil hier nog even bijvoegen dat de trainingen bij die personal trainer altijd begonnen met 25 minuten lopen op zo een toestel waar je een soort fietsbeweging maakt en je met je armen mee beweegt naar voren en achteren. Hierdoor worden je benen enorm stevig!