Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rebel_Jits schreef:Keelamandelen zijn niet fijn erna. Ik kon amper praten (eerst een paar woordjes, na een halve week halve zinnen, na een week wel weer normaal.) Eten is erg pijnlijk in het begin, zelfs brood moest je eerst half oplossen in je speeksel, voordat het niet zo pijnlijk was. En ik nam veel pijnstillers. Zeker de eerste dagen veel zetpillen gehad (paracetamol enzo blijft hangen in je keel.) En heeel veeeel drinken. En waterijsjes![]()
Neusamandelen weet ik niet meer, dat is te lang geleden.
klumpertje schreef:je kunt tegenwoordig ook iig je keelamandelen laten laseren.. dat heeft mijn moeder laten doen omdat het op latere leeftijd niet echt leuk meer is.. ze heeft de dag erna een beetje keelpijn gehad en was een beetje schor een paar dagen, maar na een week was dat wel over. misschien toch de moeite om het op te zoeken
Karoliefje_ schreef:Bij mij deed het echt veel pijn en heb het alleen gedaan omdat ik écht vaak ziek was. (Alleen keelamandelen, neus mag niet)
Ik was allergisch voor de narcose(een stofje daarvan) en mijn hoofd zette op en ik kreeg óveral jeuk. Ze hadden me van te voren rustgevend middel gegeven waardoor ik me na de narcose erg rot voelde en moe en viel steeds weg(In slaap). Ook door de anti stoffen werd ik erg duf. Ik had veel pijn aan mijn keel en ze hadden mijn oor ook schoongemaakt dus had echt erg veel druk op mijn hoofd. Heb 2/3 weken amper kunnen eten en vooral warme maaltijden was een ramp.. Ik zag steeds meer op tegen het eten, at alles met appelmoes. echt alles brande, en vooral frisdrank met prik raad ik je af. Je proeft ook anders dus dingen kunnen anders smaken tijdelijk dan voorheen. Ook slikken is erg, ik had hele tijd een zakdoekje bij me omdat ik liever niet wilde slikken. En ik praatte met dubbele tong, maar dat ging gelukkig na enkele dagen weer over
Ik heb het niet ervaren als een pretje in ieder geval
En keelamandelen hoeft echt geen oplossing te zijn! Want ik heb erger keelpijn de laatste tijd dan voorheen en ben nog vaak ziek, hoop dat dit beter wordt.