2 vragen!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cheeky

2 vragen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 15:58

1: Is het normaal dat je in een half jaar inneens stuk of 30 moedervlekken erbij kan krijgen....?

2: ik heb paar weekjes geleden een bloedneus gehad (s'nachts), en mijn neus doet al sindsdien pijn. Met jeuk kan ik niet krabben, en anders begin ik meteen met traan ogen. + er komt allemaal troep uit. Wat doen???

katrien13

Re: 2 vragen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:59

Even bihj de dokter langs.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:00

als de wiedeweerga een afspraak maken bij de huisarts.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:00

Uhm, wat dacht je van de huisarts raadplegen?

Je kan wel een topic openen op Bokt, maar wij zijn geen HA'en en kunnen zeker geen conclussie's trekken aan de andere kant van het beeldscherm.

Dus wees verstandig en bel even een huisarts op.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:02

Als je plotselinge veranderingen opmerkt in je moedervlekken...meer, groter, andere kleur, jeuk, bloeden etc...altijd even laten controleren bij de huisarts.Meestal is het onschuldig maar er kan ook iets anders aan de hand zijn.

Wat je neus betreft, even laten gluren met zo'n lampje door de huisarts en dat weet je gelijk of het onschuldig is of misschien een ontsteking.
En vooral niet met je vingers in je neus zitten poeren..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:18

Naar je huisarts en niet te lang mee wachten.
Over je neus maak ik me niet zo veel zorgen, maar die vlekjes vind ik toch maar vaag. Als daar echt wat mee mis moest zijn, heb je er des te meer baad bij er heel snel bij te zijn. Dus, nergens meer op wachten en hup, naar die dokter heen!

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 12:45

die vlekjes hebben zo'n haast niet, ik weet al geruime tijd hoe je kan zien dat het een slecht teken is. Maar ik wilde even weten of dat komt doordat je ouder word. ik heb normaal altijd in de zomer sproetjes op me neus gehad (licht) maar nu komen er om mijn gezich ook inneens 3 moedervlekken bij.
Ik hou heet wel in de gaten. op me arm is er 1 deze vakantie bij gekomen en die begon als een vlekje op je arm, maar nu ligt hij op me arm.