Verbrande voet :+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Verbrande voet :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 17:55

Oke na de half vermoorde pink heb ik deze week weer wat Clown

Ik was mosselen aan het maken, deze moet je schudden... en jawel... kokend water over mijn voet.

Doet echt enorm zeer.
Heb al zeker 10 minuten onder lauw stromend water gehouden, en zit nu al zeker 30 minuten in een waterbadje...

Wat te doen tegen de pijn?

Wat ik op internet kon vinden was idd water, en dan evt gaasje. Ik moet zo schoenen aan dus een gaasje zal m wel worden.

maar ik ben op zoek naar tips uit grootmoeders tijd Haha!

Dus BRAND los zou ik zeggen Haha!

Ohw ja het is wss 2e graads, met 3 flinke blaren ..

marleen_usar

Re: Verbrande voet :+

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 19:41

Vette gazen is het enige wat je er moet doen, maar die heb je natuurlijk niet in huis.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 19:43

Haha echt weer iets voor jou CM.. Geniaal. ROFL

En, is er nog een spookje/gezichtje in je blaren te zien? Vork

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 19:46

Ik zou maar even naar de eerste hulp gaan. Een paar jaar geleden is mij hetzelfde overkomen en ik had tweedegraads brandwonden. Ze hebben er toen ook vette gazen opgedaan en het ingepakt, daarna moest ik nog een paar keer terug voor een schoon verband voordat de wond dicht was.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 21:40

Redrum, en bedankt Boos! Haha! Huilen van het lachen

Ik had ff mijn mams gebeld, die adviseerde om het nat te houden. Dit heb ik ook gedaan, ik heb er natte gazen omheen gedaan en een zwachtel. Ik ging naar het circus dus moet schoenen aan, had mooi een flesje met water meegenomen Huilen van het lachen

Maar nu gaat het wel gelukkig. Maar ik heb meen ik nog wel ergens die vette gazen met menthol liggen.
Ergens... euh word dus zoeken morgen Clown

Naar eerste hulp ben ik donderdag al geweest Huilen van het lachen Ik had met pinklief ergens tussen gezeten, halve pink lag open, moest gehecht worden Clown

Dus ja je kan wel zeggen dat dit mijn week is Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 22:23

Als het tweede graads is zou ik wel even naar de eerste hulp gaan hoor, en nathouden mag alleen met steriele spullen.
Brandwonden kunnen namelijk ernstig gaan ontsteken en je mag dr ook zeker niet alles zomaar even opsmeren.
Als het een klein plekje is en de huid nog heel is kan je dr teetree opsmeren, dat trekt de brand eruit.