Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xSharonax schreef:het zou kunnen dat je een pukkeltje ('strontje') in je oog heb, dus zegmar aan de binnenkant van je ooglid. Ik had dat pasgeleden ook en ik werd ook zo ontzettend kwaad op dat stomme dingsucces in ieder geval, ik kan je er verder niet bij helpen!
BrittKitt schreef:Tja dan weet ik niet wat je het beste kunt gebruiken, want het helpt eigenlijk het beste van allemaalSupermarkt is nog open
Of een wattenstaafje pakken en het 'dingetje' te pakken proberen te krijgen door je oog open te maken en het te zoeken.
Zammie schreef:Ik zou ook eerst proberen met spoelen. Kan ook zijn dat er een zandkorrletje in heeft gezeten en dat je oogbol iets beschadigd is, dit kan ook zo'n gevoel veroorzaken. Maar je bent niet in aanraking met metaal geweest? Want een metaalsplinter is ook vaak met blote oog niet te zien en kan echt vast gaan zitten in je oogbol...
xSharonax schreef:het zou kunnen dat je een pukkeltje ('strontje') in je oog heb, dus zegmar aan de binnenkant van je ooglid. Ik had dat pasgeleden ook en ik werd ook zo ontzettend kwaad op dat stomme dingsucces in ieder geval, ik kan je er verder niet bij helpen!