ervaringen gezocht!! ben aan het afvallen en het gaat erg goed. ik eet met mate eet mijn groente en fruit maar nu ben ik zo slap als een vaatdoek, heb helemaal geen kracht meer. heb ik gewoon een griepje onder de leden of is dit wat anders?? iemand missch tips??? is dit tijdelijk, moet ik hier ff doorheen?
genoeg slapen moet je in ieder geval,en genoeg water drinken. Misschien eet je toch iets te weinig.. Zorg voor gevarieerd eten en genoeg... Misschien kom je vitaminen tekort, die kun je ook voor de zekerheid gaan slikken.... Goed van je hoor!! Hou vol..
vind zelf dat ik best wel genoeg eet, als ik meer eet val ik niet af. en idd heb wel zwaar werk. heb een beetje begeleiding van iemand die er wel wat van weet....
Tja eet je minimaal 3 keer per dag eventueel verdeeld over 6 keer? Beweeg je genoeg? Fietsen bijvoorbeeld of hardlopen? Dat zware werk ben je aan gewend (denk ik) dus je lichaam vraagt daar ook naar. Je zult dmv je werk ook niet zoveel meer afvallen maar want dat doe je al. Misschien kan je iets extra's doen zoals fietsen. Eet gezonde dingen maar zorg wel dat je voldoende calorieen binnen krijgt. Ik weet niet precies hoeveel moet je misschien even navragen. Als je dus zwaar werk hebt mag je ook meer calorieen volgens mij. Anders gaat je lichaam aan zn reserve zitten en dat is niet de bedoeling want dan zit het er over een aantal maanden gewoon weer aan.
Als je nu zo slap bent als een vaatdoek, gaat het kennelijk helemaal niet zo goed met afvallen!! Je bent je lijf ana het uitputten door zo weinig te eten, meer eten dus en je zal je weer fitter voelen.
Misschien heb je een tekort ergens van? Als je er na het weekeinde nog last van hebt, dan even naar de huisarts? Misschien dat die even bloed prikt om te zien of je ergens iets mist...