Vaak ziek, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Vaak ziek, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 10:40

Ik ben ongeveer elke maand wel een keer ziek, gister avond van het werk naar huis gegaan en had 39,4 en overgeven. Heb een chronische oorontsteking en ben nu al 2 maanden misselijk.. Zelfs toen ik naar Spanje en Zwitserland was ben ik elke dag misselijk geweest en het is nog steeds niet over. Zou vandaag naar de dokter maar die heb ik nu dus afgebeld.

Anoniem

Re: Vaak ziek, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:20

Heb je je keelamandelen nog? Kan zijn dat het daardoor komt. Ik heb ook chronische middenoor ontsteking, maar ben verder nooit ziek. Omdat ik altijd die oorontstekingen heb zijn wel op mijn 17e nog mijn keelamandelen geknipt..

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:22

Ik heb zeker elke maand wel een keer migraine, waar ik echt twee dagen van uitgeschakeld ben.
En meestal de eerste twee dagen van mijn menstruatie voel ik me ook behoorlijk rottig.
Verder heb ik niet vaak wat anders, alleen die twee elke maand Verdrietig

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 12:44

Die zijn er 3/4 maanden geleden uitgehaald, en ik heb ergere keelpijn dan ik ooit gehad heb. Binnenkort krijg ik een nieuwe gehoorgang want ik heb een chronische oorontsteking.

Dat is vervelend Zeeuwtje68!

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:54

Ik 1 keer per jaar ofzo... Ben het net vandaag... Ik voel me zooo zielig .
Haha!!! Clown

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-08 12:56

Ben jaloers Haha! Haha! Ik was 3 weken geleden nog ziek met koorts en keelpijn, en nu alweer..

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:06

Dat heb ik ook word er niet goed van. Heb regelmatig keelpijn en hoofdpijn en zwaar hoofd. Ik ga nu pillen slikken tegen de weerstand. Want word er echt niet goed van ben ongeveer 1 keer in de 2 maanden wel ziek en paar dagen thuis. Voel mij dan zo rot als ik werk moet afbellen. Denk dan dat ze denken oh daar heb je die aansteller weer. Ik wil er heel graag vanaf maar weet niet hoe. Ik eet voldoende groente en drink veel sappen en eet elke dag goed.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 17:45

Ben net bij het ziekenhuis geweest in Assen omdat ik vaak een ooronsteking heb(Altijd) en mijn eigen arts niet goed wist wat ze ermee moest. Ben dus doorverwezen en hij had nu mijn oor gezien terwijl het ontsteken is en het is dus een onsteking in de gehoorgang en de huid wordt heel raar. Heb net bloed afgenomen en word getest op auto immuun ziekte en was maandag bij de HA en die wil me testen of pfeiffer, bloed armoede enzo. Hoop persoonlijk dat er niks uitkomt want als dat wel zo is kan het ook erg zijn. Maar daar gaan we niet vanuit Lachen

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:52

ik was ook vaak ziek en hoge koorst ze dacht aan pfeiffer.laten testen konden niks vinden.klachten blijven aan houden nu zijn der testen gedaan en daar is uit gekomen dat ik M.E heb dus heel moe slapen helpt niet keelpijn koorst en spieren doen heel zeer.nu slik ik 6 pillen er voor kijken of dat helpt maar ja moet ze eerst 3 maanden slikken voor dat je echt kan zeggen of het helpt.