Wave met lijm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wave met lijm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:15

Nou ik heb altijd me eigen haar gehad , mooie krullen etc .
Maar een vriendin had me meegetrokken om wave in me haar te gaan zetten , niet naaien maar lijmen .
Dit had ik NOOIT moeten doen Verdrietig

Ik heb het na 2 dagen er allemaal uitgetrokken omdat het me ging irriteren en ik toch liever me eigen haar wou hebben .
Maar het lijm gaat niet uit me haar ? No Cheer
Hoe krijg je dat er ooit uit ? Ze hadden mij verteld dat het met water zacht werd en je het er dan ' zo ' uit kon spoelen , nou ..

Wie o wie heeft DE tip ? Lijst

Bienotje

Re: Wave met lijm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:30

Waar heb je het laten zetten, kun je daar niet terug advies in winnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 18:37

Bienotje schreef:
Waar heb je het laten zetten, kun je daar niet terug advies in winnen?

Nou , me vriendin zei dat ze het goed kon dus die heeft het voor me gezet ..
Ik kan misschien wel advies vragen aan de mensen waar ik het haar heb gekocht dankjewel

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 08:15

Met water word lijm natuurlijk nooit zacht. Dan zou al je haar uitvallen tijdens het douchen. Tong uitsteken

Ik heb laatst extensions eruit moeten halen en ik neem aan dat dat een zelfde soort lijm is?

Ik heb ze eruit gehaalt met nagellakremover (tip van de kapster die mijn nieuwe erin ging zetten Knipoog )
Wat nagellakremover erop (let op geen pure aceton) en met een tangetje op de lijm, even drukken, en het lijmbolletje is week en trek je er zo vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 17:48

Nathalie schreef:
Met water word lijm natuurlijk nooit zacht. Dan zou al je haar uitvallen tijdens het douchen. Tong uitsteken

Ik heb laatst extensions eruit moeten halen en ik neem aan dat dat een zelfde soort lijm is?

Ik heb ze eruit gehaalt met nagellakremover (tip van de kapster die mijn nieuwe erin ging zetten Knipoog )
Wat nagellakremover erop (let op geen pure aceton) en met een tangetje op de lijm, even drukken, en het lijmbolletje is week en trek je er zo vanaf.

Ja dan heb ik hetzelfde als jij .
Dan trek je het zo uit je haar zegmaar ? kan ik dan gewoon nagellakremover op me haar gooien en alles der uit trekken ?
Wat bedoel je met een tangetje .. Bloos

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:07

Misschien met kun je het er met olie uit halen? Sommig spul waarmee zo'n wave word gezet kan niet tegen olie, daar moet je altijd erg op letten met wax enzo. Dus misschien eens proberen met olie? Bij de kapper kan je vaak heel goedkoop een flesje halen, ook nog eens goed voor je haar..

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 09:21

ztugwell schreef:
Nathalie schreef:

Ja dan heb ik hetzelfde als jij .
Dan trek je het zo uit je haar zegmaar ? kan ik dan gewoon nagellakremover op me haar gooien en alles der uit trekken ?
Wat bedoel je met een tangetje .. Bloos

Ja een klein tangetje, een platte ofzo. Die zet je op het waxje waarmee het vast zit en die druk je even stevig aan. Dan 'breekt' ie als het waren de lijm.
Wekt heel makkelijk. Ik had 160 van die dingen in mn haar zitten en ze zijn er allemaal uit. (nouja zitten weer nieuwe in nu Knipoog )