Buikpijn, misselijk, hoofdpijn... Gewoon griep?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonna

Buikpijn, misselijk, hoofdpijn... Gewoon griep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 11:18

Ik voel me nu sinds 2 weken niet zo lekker,
maar deze week voel ik me gewoon beroerd...

Als symptomen heb ik:
Zeurende buikpijn aan de linkerkant schuin onder mijn navel. Na het eten wordt het erger.
Een misselijk gevoel dat ook erger wordt na het eten. Gister ook 3 keer overgegeven
Hoofdpijn achter in mijn hoofd

wel kan ik gewoon naar de W.C.

Hier heb ik eigenlijk al 2 weken last van, maar deze week werd het wel steeds erger.
Ik kon gister (en vandaag) niet veel meer dan in foetushouding op bed liggen met een paar paracetamol. Ben gister 2 keer bijna flauwgevallen en heb verder de hele dag geslapen.

Is dit gewoon een zware griep of moet ik toch even langs de dokter?

Alwiene

Re: Buikpijn, misselijk, hoofdpijn... Gewoon griep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:35

Hmm dit lijkt een beetje op wat ik af en toe heb, alleen komt het bij mij plotseling op en ben ik dan 2 dagen ziek en dan is het weer over. Ben dan dood en doodmoe, misselijk met overgeven en soms buikpijn, maar wc gang is verder normaal Ja
Aangezien ik weet dat het zo weer over gaat neem ik dan domperidon tegen de misselijkheid en ga gewoon veel slapen.
Omdat het bij jou al zolang duurt zou het me wel goed lijken als je toch even contact op neemt met de huisarts Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 13:42

lativia1 schreef:
Ik voel me nu sinds 2 weken niet zo lekker,
maar deze week voel ik me gewoon beroerd...

Als symptomen heb ik:
Zeurende buikpijn aan de linkerkant schuin onder mijn navel. Na het eten wordt het erger.
Een misselijk gevoel dat ook erger wordt na het eten. Gister ook 3 keer overgegeven
Hoofdpijn achter in mijn hoofd

wel kan ik gewoon naar de W.C.

Hier heb ik eigenlijk al 2 weken last van, maar deze week werd het wel steeds erger.
Ik kon gister (en vandaag) niet veel meer dan in foetushouding op bed liggen met een paar paracetamol. Ben gister 2 keer bijna flauwgevallen en heb verder de hele dag geslapen.

Is dit gewoon een zware griep of moet ik toch even langs de dokter?

Je kan beter even naar de HA gaan, misschien heb je wel een ontstekinkje in je darm of iets..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 15:28

Ik heb dit een tijdje geleden ook gehad, ben ook naar de HA geweest en die zei eigenlijk bij voorbaat al dat het een griepje was.
Bij mij heeft het twee weken geduurd voordat het over was, ik was ook echt twee weken uit de running, niet naar school, niet naar 't paardje, alleen maar in bed Scheve mond

Ik had trouwens wel vaker last van duizeligheid enz, m'n moeder dacht dat het kwam omdat ik altijd met mijn raam en deur dicht sliep en dus geen frisse lucht kreeg 's nachts, dus heb ik mijn raam opengezet (24/7) en nu is het eigenlijk over Lachen

Bonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 18:49

Op aandringen van mijn moeder toch maar even de dokter gebeld, moest meteen langskomen... Verdrietig

Mijn milt is helemaal opgezwollen, waar je hem normaal eigenlijk helemaal niet kan voelen drukt hij bij mij gewoon tegen mijn buik aan.

moet dus morgen om half 12 bij de internist zijn en dan gaan ze verder kijken.

@Aranel ik heb mijn raam al 24/7 open Tong uitsteken

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:52

Jeetje...
Sterkte en beterschap!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:55

aai..
Beterschap! En hopelijk weet je morgen wat meer..