Tips om langer 'vol' te blijven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirte_

Tips om langer 'vol' te blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 18:00

Ja ik heb er nogal vaak last van.. Zo het 5de en 6de uur begint m'n maag alweer te knorren.
En niet zo stilletjes ook, vaak kan de hele klas ervan meegenieten Nagelbijten / Gniffelen

Het probleem is; Ik eet mezelf in de pauzes soms helemaal misselijk om maar vol te blijven zitten.
Nou dat is niet gezond lijkt me Huilen van het lachen (Ik kan vaak niet meer dan 3 boterhammen op in de pauze).

Tussendoor de uren eten lukt ook niet echt..
Daarom; heeft iemand tips of producten ofzo waar je langer vol van blijft zitten?..

tanya89

Re: Tips om langer 'vol' te blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:03

Water drinken na het eten schijnt te helpen. Ik heb het zelf ook hoor, maar gelukkig mogen wij gewoon in de les eten. Vind het ook onwijs slecht dat dat niet mag op veel scholen. Je moet 6 maaltijden per dag eten eigenlijk, met tussendoor meegerekend dus. Heel fout dus als dat niet mag.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:40

Welkom to the club zou ik zeggen. Het eerste uur red ik nog net, maar het tweede uur begint het al. Eet ik dan, krijg ik om 12 uur niks meer binnen. Eet ik niet, rammel ik het 2de, 3de en 4de uur heel de tijd door. En dan begint het 6 uur weer en als ik dan eet heb ik het 7de en 8ste weer honger.
Ik zal zometeen eens zien in het andere topic want dit is echt vreselijk. Al eet ik 1 ding, ik heb nog honger..
Wij mogen niet eten in de klas, wel tijdens de pauzes of uurwisselingen..

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 22:27

Wij mogen dus ook niet eten bij uurwisselingen Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga maar 'ns muselirepen en iets van actimel proberen ofzo, kijken of dat helpt..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 22:39

In het andere topic staat veel eiwitten.
Ik probeer altijd 2 wafels en 2 pakjes appelmoes mee te nemen. Daarnaast ook nog een 3-tal boterhammen en af en toe iets aftroggelen van iemand anders en ik kom de dag wel door. Maar meestal wel hongerig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 17:59

Mij is altijd verteld dat eten met veel vezels goed/langer vult. Dus geen gewoon brood eten maar volkorenbrood. Tussendoor kan je mueslirepen proberen, of noten Lachen