Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Zwanger kan wel ook al ben je ongesteld geweest. Vriendin van mij heeft dit nog 6 maand gehad tijdens de zwangerschap. Zou dus wel even een testje doen als je dat nog niet gedaan hebt.
nobbygaard schreef:Citaat:Zwanger kan wel ook al ben je ongesteld geweest. Vriendin van mij heeft dit nog 6 maand gehad tijdens de zwangerschap. Zou dus wel even een testje doen als je dat nog niet gedaan hebt.
Heb nog geen test gedaan, maar zou je zo'n test wel werken als je gewoon ongesteld word? Zo'n test reageert toch op de zwangerschapshormonen? Ik kan me namelijk voorstellen dat die dan niet of nauwelijks te vinden zijn door zo'n test.
Miepie1980 schreef:Blijf het ff volgen hoor. Ben benieuwd wat er uit komt. En anders een afspraak maken is toch een prima idee. Het eerste wat de arts toch vraagt is of je zwanger bent. Heb je daar tenminste antwoord op als je getest hebt.
nobbygaard schreef:Ik kan niet zwanger zijn (zal absoluut welkom zijn, want we zijn er wel mee bezig), ben namelijk 2 weken geleden nog ongesteld geweest en het kan ook niet van de stress zijn.
An_J schreef:Als je misselijk wordt van de pil kun je beter een andere vragen. Bijwerkingen verschillen nogal onderling. En ja, zwangerschapsmisselijkheid is zeker een optie. Ben benieuwd wat er uit de test komt van TS.
Nouks schreef:Ben je nog aan de pil? Dit om twee redenen: als je nog aan de pil bent, kun je gewoon ongesteld blijven zijn gedurende je zwangerschap. Verder: sommige mensen (waaronder ik) hebben nogal de neiging om onwijs misselijk te worden van de pil.
trisca schreef:Ze schrijft dat ze niet zwanger is, maar dat het welkom is en dat ze ermee bezig zijn. Ik weet niet hoe anderen zich dat voorstellen, maar ik zou dat zonder gebruik van de pil doen![]()
![]()
Nouks schreef:Ben je nog aan de pil? Dit om twee redenen: als je nog aan de pil bent, kun je gewoon ongesteld blijven zijn gedurende je zwangerschap. Verder: sommige mensen (waaronder ik) hebben nogal de neiging om onwijs misselijk te worden van de pil.
IvysToeter schreef:en weet je al iets?