Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ylana schreef:Nou, zo ver als ik kan zien zijn het dus niet haar schaamlipjes die verkleeft zijn.
Die zien er eigenlijk heel netjes en gewoon uit.
Het ziet er ook gewoon uit als een 'normale' vagina, alleen de opening naar binnen is dicht op een klein gaatje na. Het lijkt er op als of hij gewoon dicht gegroeid is.
Falona schreef:Hetgeen wat mij daarvan is bijgebleven is dat het grote gat in het begin zo goed als dicht is met het maagdenvlies en dat dit maagdenvlies naarmate je ouder wordt verdwijnt tot het ribbeltje dat wij kennen over blijft.
Liezel1 schreef:Jeetje, het zit je ook niet mee he!
Alwiene schreef:@ Verania, dilateren heet dat, dat oprekken. Alleen lijkt me dat hiervoor in de basis wel een vagina (al is het maar enkele cm) aanwezig moet zijn. Ik weet wel dat ze bij het bovengenoemde syndroom een neo-vagina (net als bij m-v transseksuelen) kunnen creeeren om geslachtsgemeenschap mogelijk te maken en ook hierbij is dilateren noodzakelijk om een goede diepte te bereiken en behouden. Wellicht hebben ze dat bij jouw kennis ook gedaan
verania schreef:Alwiene schreef:@ Verania, dilateren heet dat, dat oprekken. Alleen lijkt me dat hiervoor in de basis wel een vagina (al is het maar enkele cm) aanwezig moet zijn. Ik weet wel dat ze bij het bovengenoemde syndroom een neo-vagina (net als bij m-v transseksuelen) kunnen creeeren om geslachtsgemeenschap mogelijk te maken en ook hierbij is dilateren noodzakelijk om een goede diepte te bereiken en behouden. Wellicht hebben ze dat bij jouw kennis ook gedaan
oke dan
ik weet ook dat er een hele poos geleden wel eens iets over op tv geweest is,
ik zal eens navragen bij haar ze zit ook op bokt maar om nou hierzo te zeggen wie ze is hmm
misschien wil ze dat niet eens.
gr