Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Wij hebben altijd een kapsalon gehad en ik ben ook altijd verbaasd geweest over de spoelingen of andere kleuringen van de drogist. We kregen namelijk vaak de foutjes binnen als het thuis niet goed is gegaan en dan heb je een probleem. Je kan namelijk niet alles oneindig doen zonder je haar te verpesten ook al behandel je het nog zo goed daarna.
Is je haar kort, zou ik iets heftiger durven te zijn, dan in lang haar dat lang moet blijven.
Head en Shoulders of andere anti roos wil vaak al goed werken om het ergste van de eerste verse kleur eruit te trekken zonder het te erg te beschadigen.
Ik kan je haar dus niet beoordelen. Is het droog, of gezond en is het lang of kort etc etc........Maar anders heb ik weleens met blondeer door het haar gekamt en het iets lichter laten optrekken. Als je het kamt, is het verdeeld en licht je het overal geleidelijk op. Je moet het dan echt de hele tijd in de gaten houden hoeveel lichter je het wil laten optrekken en dan uitspoelen. Voor de spiegel blijven staan dus bij de wasbak ofzo!! Het wordt dan dus niet blond, maar 1, 2 of 3 tinten lichter. Je moet wel snel!!!kammen, want het werkt direct. Het groeit dan ook mooi uit zonder een erge uitgroei. Tenzij je echt van heel blond naar donkerbruin bent gegaan, dan zie je het altijd wel. Maar goed, ik kan zo niet alles zien..........
Ik zou me verder niet laten verleiden tot geheel ontkleuren en nieuwe kleur erop, want het is behandeling na behandeling.