Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zonnebloem schreef:idd gewoon altijd een plastic zakje bij je hebben, als ik die een keer niet mee heb krijg ik het ook en als ik een boterhamzakje ofzo bij me heb gaat het tegenwoordig bijna altijd goed, maar ik heb het ook regelmatig gehad, en mijn collega's de stuipen op het lijf gejaagd door flauw te vallen daardoor!!
serena1978 schreef:Ik heb ook al 16 jaar chronische hyperventilatie.
Erg lastig iets en heel moeilijk om er van af te komen. Eenigste wat helpt is steun zoeken en veel er over lezen.
De site die (Janouk) geeft ben ik ook lid van, staat echt heel veel op om je er zelf in terug te vinden over jou klachten van CH.
En waar het door komt, kunnen zoveel oorzaken zijn! Bij mij is het vaak slaap tekort, stress vooral de boosdoener en kleine ruimte,s.
En angst die ook weer angst opwekt doordat ik hyperventileer en andere vage klachten er dan door krijg. Zoals hartkloppingen en hartoverslagen, net dat er iets trilt in je borstkast maar is dus een overslag van je hart. En heb een hele medische molen door het ziekenhuis mee gemaakt, maar wat bleek ben kerngezond. Fijn om wel te weten en uitgesloten dat er niks aan de hand met we was.