Hallo mede-bokkers!
Ik heb een klein probleempje..
Ik heb een ontzettend lieve vriend en als ik bij hem blijf slapen kunnen we altijd net 2 matrassen naast elkaar leggen (kleine kamer, hoop passen en meten, dan gaat t net).
Die matrassen liggen dan dus gewoon op de grond.
in t begin had ik daar nooit echt problemen mee. en als we vroeg opstaan en dus niet zo lang slapen gaat het ook allemaal goed.
maar als ik er langer dan 7 a 8 uur op 'moet' slapen krijg ik enorm last van mn rug.
Ik word er wakker van en kan daarna onmogelijk meer slapen omdat elke houding pijn doet.
in een 'gewoon' bed heb ik nergens last van. en ook op een matras met van die 'veren' binnenin (geen idee hoe dat heet) die los op de grond ligt slaap ik als een roosje..
Ik vind het heerlijk om bij mn vriend te blijven slapen, maar het is toch best vermoeiend om elke keer zo wakker te worden.
Een heel nieuw (2 persoons) bed gaat sowieso niet passen. (en veel te duur ook).
Een ander matras (met van die veren erin) zou ik niet weten waar ik dat vandaan zou moeten halen (behalve nieuw uit de winkel, maar das ook duur).
Hebben jullie hier misschien tips voor ?
een of ander handigheidje waardoor ik minder rugpijn heb na een paar uur slapen.
Ik zat zelf al te denken aan slapen op een luchtbed, aangezien ik dan geen last heb. (kun je een luchtbed opgeblazen laten liggen (bijv onder een bed) of gaat ie dan heel snel kapot/lek?).
Maar misschien weten jullie nog andere oplossingen ?
Ik hoop op een gouden tip voor het geval het luchtbed- verhaal niets wordt.. ^^
En als er echt geen andere oplossing blijkt te zijn dan gewoon maar in bed te slapen (dan maar apart).. tja.. dat zou ik jammer vinden, maar het is wel beter voor mn nachtrust/rug.