Beugel eruit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Barbara_

Beugel eruit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 16:46

Hallo Lachen

Maandag gaat mijn beugel eruit, en ik vroeg me af of er dan van die plekjes op je tanden blijven staan waar die blokjes hebben gezeten? En weet er ook iemand wat er nog meer gaat gebeuren, ze zeiden namelijk dat het 1,5 uur zou duren, maar die blokjes eraf halen duurt echt geen anderhalf uur. Tong uitsteken
En de laatste vraag: Doet het pijn ? Want er zitten dus ook al van die ringen om mn kiezen, en dat dus al mooi 2,5 jaar lang. Scheve mond

Alvast bedankt Haha!

just_kiki

Re: Beugel eruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:50

dat licht eraan, of jij goed je tanden hebt gepoest,zo niet zijn er idd gele 'blokjes' op je tanden Lachen
of het pijn doet ,. dat licht aan de tandarts. bij mijn vriendin hebben ze de 'lijm' laten smelten waardoor ze er niks van voelde Lachen .
bij mij : ging ze ze eraf trekken (!!) met een tangetje, wat doet dat zeer,tranen rolde over me wangen Bloos
ze trok me halfe tand mee Boos! Nagelbijten / Gniffelen
je tanden zijn onwijs ( naja voelen) zacht Lachen tenminste dit was bij mij + een vriendin wel het geval)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:53

Ik heb er ook niet zo veel last van gehad. Natuurlijk merk je dat ze aan je tanden zitten te trekken maar pijn was er niet.
Ik weet niet of ik last had van verkleuringen nadat die blokjes eraf waren zijn mijn tanden helemaal schoongemaakt en gepolijst en weet ik veel wat.
Bij mij werd er na afloop nog een gips afdruk gemaakt zodat je een voor en na model hebt. Kan best dat ze dat bij jou ook gaan doen en dat het daardoor zo lang duurt.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 16:54

ik had mijn tanden niet zo gepoetst zoals moest, maar ik had geen plekjes op mijn tanden.

Bij mij trokken ze alles eraf, maar ik kan niet zeggen dat het pijn deed. Voelde er weinig van

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 17:05

Mijn ijzerwerk zit er nog in, maar de nieuwe tandarts heeft er een zooi afgetrokken omdat de vorige het niet goed geplaatst had (bedankt). Vond het absoluut geen pijn doen. Je voelt wel druk, maar daar blijft het bij. Zelfs bij een gevoelige tand vond ik het geen pijn doen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:12

Oh het is zo'n heerlijk gevoel, je tanden zijn zooo zacht dan. Fantastisch. Lovers
Van verkleuring merk je niet veel hoor, en bij mij bij het aftrekken van die blokjes zijn ze toch wat ruw te werk gegaan. Met zo'n tang en dan krabben. Aaah. Dagen later had ik nog last omdat het glazuur van mijn tanden was gekrabt (moest daarna op controle naar de tandarts en die zei dat het daardoor kwam) en vanaf ik mijn mond opendeed kreeg ik zo'n "bijtend" gevoel in mijn mond. Heb toen wel een mondspoeling meegekregen, maar goed, imo heb ik er voor mijn gevoel toch te lang mee rondgelopen. Ja

Ik wil je niet bang maken, je zal blij zijn dat je d'r vanaf bent! Maar ik heb wel extréém gevoelige tanden, misschien deed het daardoor ook veel meer pijn...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:44

Bij mij deed het alleen pijn toen ze de ringen van mijn kiezen haalden. Het duurt zo lang omdat je tanden ook mooi gepolijst en opgepoetst worden (dus geen gele plekjes). Blokjes eraf is idd zo gebeurt.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:48

bij mij deed het best wel pijn, ook omdat ik erg gevoelige tanden heb.
Bij mij hebben ze idd ook nog gepolijst