sinds een paar dagen heb ik een probleem. de 1e dag zat er een behoorlijke bult in mijn nek.
de dag er na was heel mijn nek opgezet en ook mijn kaak. langzaamaan breidde dat zich uit naar mijn hele linkerkant van mijn gezicht. ook mijn linkeroog zit nu dicht van t vocht. ook heb ik koorts. gister overdag 38.8 en snachts, na wat paracetamol 38.3 vandaag weer terug geweest naar de huis arts, die had me gisteren augmentin voorgeschreven, maar omdat het vannacht zo erg was moest ik vandaag terug komen. hij heeft me gelijk doorgestuurd naar t ziekenhuis en daar is een echo gemaakt. ook is er bloed geprikt maar daar kwam niets uit. op de echo was te zien dat mijn lymfenklieren ontstoken waren. dat duidt op een ontsteking elders in mijn lichaam. maar helaas kunnen ze die dus niet vinden. ik heb erg veel pijn en ga zo ook stoppen met bokken want het turen naar t scherm geeft me veel hoofdpijn. ik hoop dat dit snel over is want ik moet volgende week vrijdag geopereerd worden en dat gaan ze niet doen als dit niet over is. heb ik weer... iemand ook wel eens deze klachten gehad?