opgezet gezicht en lymfenklieren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

opgezet gezicht en lymfenklieren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 18:15

sinds een paar dagen heb ik een probleem. de 1e dag zat er een behoorlijke bult in mijn nek.
de dag er na was heel mijn nek opgezet en ook mijn kaak. langzaamaan breidde dat zich uit naar mijn hele linkerkant van mijn gezicht. ook mijn linkeroog zit nu dicht van t vocht. ook heb ik koorts. gister overdag 38.8 en snachts, na wat paracetamol 38.3 vandaag weer terug geweest naar de huis arts, die had me gisteren augmentin voorgeschreven, maar omdat het vannacht zo erg was moest ik vandaag terug komen. hij heeft me gelijk doorgestuurd naar t ziekenhuis en daar is een echo gemaakt. ook is er bloed geprikt maar daar kwam niets uit. op de echo was te zien dat mijn lymfenklieren ontstoken waren. dat duidt op een ontsteking elders in mijn lichaam. maar helaas kunnen ze die dus niet vinden. ik heb erg veel pijn en ga zo ook stoppen met bokken want het turen naar t scherm geeft me veel hoofdpijn. ik hoop dat dit snel over is want ik moet volgende week vrijdag geopereerd worden en dat gaan ze niet doen als dit niet over is. heb ik weer... iemand ook wel eens deze klachten gehad?

SuuZzel

Re: opgezet gezicht en lymfenklieren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 18:19

Heb je vroeger de bof gehad als kind?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 10:42

phoe, zou t niet weten. mijn ogg zit vandaag trouwens echt helemaal dicht. gisteravond naar de seh geweest want ik verga van de pijn. ze denken dat ik een ontstoken wortel van mijn kies heb. dus moet ik vandaag bij de tandarts foto's laten maken van mijn gebit. als dat het niet is staan ze voor een raadsel. ech balen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 13:20

ik had dezelfde verschijnselen en toen had ik pfeiffer, maar daar kwamen ze ook pas na 2 weken achter.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 14:33

er zit volgens de tandarts een abses bij mijn kies. ik zelf heb er geen last van en ik kan hem ook niet voelen. hij heeft die kies vandaag schoongemaakt enen ik moet morgen terug komen. ik hoop echt dat dit de oorzaak is want anders word het moeilijk voor de artsen om een oorzaak te vinden.