Het hangt ook een beetje van je cupmaat af! A, B cup zal nog wel lukken maar veel groter, hmmm, heb ik mijn ernstig twijfels bij. Ik heb het ooit geprobeerd en vind het niks, maar heb dus geen A/ B cup
die heb ik ook, maar ben niet erg gezegend (of juist wel, ligt er maar net aan) met een grote boezem, heb maatje 70A, en dan gaat het prima. Vult wat op, lijkt dus allemaal iets groter en ik kan er zelfs mee paardrijden. Maar ik weet niet of dat met iets meer dan een Atje ook nog gaat, kan me zo voorstellen dat dat lastig wordt.....Maar het blijft prima plakken, tenzij je echt heel veel zweet, en oja, geen bodylotion oid opdoen, dat werkt ook niet. Je kan ze naderhand gewoon wassen met wat milde zeep (handzeep doe ik altijd) goed laten drogen en ze zijn weer als nieuw. Ze bieden denk ik niet echt veel ondersteuning, maar met mijn maatje is dat ook niet nodig....
Ik heb er 1, en die gebruik ik als ik niet wilt dat je de bandjes ziet. Bij mij plakken ze wel goed, maar je moet niet te wild gaan rondspringen, want dan voel je je wel ongemakkelijk . Ik heb maat b, dus niet echt veel. Echt ondersteuning geven ze niet, maar ik vind het fijner dan zonder. Voor ene keer ene avondje zijn ze heel fijn.
Ik heb een B/C cup en daar blijven ze prima aanhangen Het geeft natuurlijk mooi effect zoals een push-up bh doet, maar ideaal voor dat ene truitje of jurkje met veel bloot!
Het blijft goed zitten, avondje stappen, afdansen in een bloedhete zaal, ze bleven superzitten! Alleen met te veel zweet 'lijken' ze wat minder te plakken.
lovey_ou
Geplaatst: 19-08-08 15:59
heb er geen ervaring mee maar ze lijken my een beetje.. hoe noem je dat? Als ik over het producht nadenk vind ik het 2 kanten hebben, Bijvoorbeeld dat ze niet goed blijven plakken ofzo en zweten? Doe je dat bij je borsten dan? Ze hebben ze toch bij de action zijn die goed ?
Ik had dr toen de tijd ook 1 bij de Action gekocht. Ik vind het wel fijn als je een truitje hebt met veel bloot, verder blijven ze goed zitten, heb ze met stappen ook al s gebruikt.
Heb die van mij toen gekocht van Tell sell.. Dacht dat het ideaal was want als je in de zomer een jurkje of truitje aan hebt, staat het mooier dan bh bandjes..
1e x was hij ideaal en de tweede keer zakte hij constant af.. Was toen in de stad, ben in de hema naar het toilet gegaan en die dingen eraf gehaald en in mijn tas gedaan.. In de hoop dat de alarmpoortjes niet afgingen, de hema bijna uitgerend en toen direct naar Hunkemöller..
Aan de binnenkant zit een plaklaag.. En daardoor hecht hij aan je huid en dan zitten er nog tussen de twee dingen een klipje.. Waardoor je een push up effect krijgt als je wilt..