rare buikpijn rechts onderin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

rare buikpijn rechts onderin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 08:53

Zoals de titel al zegt, sinds een paar dagen heb ik buikpijn rechtonderin, het voelt hetzelfde als bij mijn blinde darm (die is er al uit dus die kan het niet zijn) soms is het ff wat minder en dan weer opeens die steken... Als ik niet beter wist zou ik denken dat mijn blinde darm ontstoken is maar dat kan dus niet. Kijk het nog 1 dag aan en anders ga ik morgen naar HA. Maar weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Laatst bijgewerkt door Zonnebloem op 19-08-08 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

marillion

Re: rare buikpijn recht onderin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:55

Hey, mijn moeder heeft dit 2 weken geleden gehad, de HA dacht inderdaad een acute blinde darm dus gelijk naar het ZH daar bleek het niet haar blinde darm te zijn maar een bloeding in de eierstok ze moest hier wel aan geopereerd worden
sterkte

Zonnebloem

Re: rare buikpijn rechts onderin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 16:54

thanx voor je reactie. Ik kijk het nog ff aan en als het morgen niet over is ga ik naar de HA

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 19:45

ik dacht ook aan eierstokken, heb ik zelf ook last van maar dan links, ik heb er iets van een verkleving.
maar dat voelt ongeveer of je een mes er in steekt(tenminste dat denk ik, heb het nl. niet geprobeerd)
ben met alternatieve behandelingen bezig om het te behandelen

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:55

ik heb zelf ook geen blinde darm meer, maar ik heb vaak last van mijn litteken dat die steekt, kan dat het niet zijn? succes er meer in elk geval

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 21:57

hee ik heb hetzelfde als jij, het is dezelfde pijn als jij zegt maar bij mij is het veel minder dan mijn blinde darm pijn Lachen

alleen ik heb het niet iedere dag Knipoog

succes!!

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 06:47

Ik heb al jaren last van pijnlijke plek rechts onder in mijn buik.
Het is er niet altijd soms komt het zo ineens opzetten.
Voor 3 jaar terug heb ik een laproscopie ondergaan en bij mij was het inderdaad verkleving aan de buitenkant van de eierstok. Ze hebben wel wat los gemaakt, maar ook niet alles vanwege dat de beschadigingen op konden treden.
Dus ik heb nu nog wel eens die pijntjes maar ik neem gewoon dan 2 paracetamolletjes in om het een beetje draagzaam te maken.
Ik zou ook voor de zekerheid gewoon naar de huisarts gaan die kan het beter beoordelen en je misschien doorsturen naar het ziekenhuis.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 07:15

Heb je huisdieren? Ik heb ook ooit zo'n rare buikpijn rechts onderin mijn buik gehad. Met spoed naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat het mijn blindedarm was, maar het bleek een of ander virus te zijn wat ik had overgenomen van mijn hond. We kregen toen allebei een kuurtje en toen was het over.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 09:25

thanx voor jullie reacties.
Pijn is vandaag iets minder, heb toch maar ff HA gebeld en de assistente radde me aan het nog ff aan te kijken. Als het aan het eind van de week niet over is moet ik langskomen.