Tandarts, verstandskiezen auw..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joto

Tandarts, verstandskiezen auw..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 07:15

Hoi,
ik word dit jaar 20 en had op mijn 15de al 3 volgroeide verstandskiezen, bijna nooit last van gehad. Tandarts wou ze er ook niet uithalen zolang die ene nog niet boven water was (Zit nogal moeilijk). alleen linksonder kwam maar een stukje en bleef toen hangen. Nu sinds vannacht heeft hij besloten om ook maar te voorschijn te komen, en hij groeit dus na binnen en schuin tegen me andere kies aan. (En heb mooie dikke bek nu uiteraard, wat ik nooit heb als ik last van me gebit heb.)
heb net 2 advils gehad om half 5 1 en om half 7 nog maar 1. En een boterham na binnegeprakt. Heb een redelijk hoge pijngrens maar hier word ik knetter van.

Nu zitten wij nog niet zolang bij nieuwe tandarts (uiteraard bel ik ze om 8 uur). Hoe snel konden jullie terecht? Uiteraard verschilt dat. Ik denk als ik het zo bekijk ( en moeders, tandartsass geweest) dat de tandarts hem er niet uit krijgt(Is nog half verstopt), moet je wachten tot hij helemaal boven water is?

Dank je wel alvast

Wiesje

Re: Tandarts, verstandskiezen auw..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 08:32

Voor noodgevalletjes kun je meestal dezelfde dag nog terecht! (bij onze tandarts tenminste wel!)

Als deze echter niet goed bij de scheefgegroeide kies kan, dan vrees is dat die er door een kaakchirurg uitgehaald moet worden.
Maar om niet meteen het ergste te denken, even bellen en informeren!

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 08:35

Ja heb ze net gebeld, om 9 uur kan ik weer bellen of noodnummer, maar wacht nog wel half uurtje.. Gelukkig heb ik geen tandartsvrees Haha!, en geen spuiten vrees dus ik vermaak me wel haha, die andere kiezen mogen van mij wel blijven zitten maar hier krijg ik natuurlijk vaker last van.
Edit:
Kan vanmiddag rond 2 uur terecht en gaan ze ik qoute "kijken"Haha

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 16:29

Nou word donderdag kaakchirurg, ik ben een spoedje Haha!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 16:32