Rare bult in nek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Rare bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 21:30

Voor de verandering heb ik weer eens iets onverklaarbaars. In mijn hals aan de rechterkant , 1 handbreedte vanaf mijn oorlel naar beneden heb ik een vreemde bult zitten. Het is vrij hard en schiet heen en weer onder mijn vingers. Geen idee wat het kan zijn, maar als het morgen niet weg is dan bel ik de ass van de ha wel. Iemand al enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Mir_U

Re: Rare bult in nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:48

Misschien ontstoken lymfklier...... gewoon naar de dokter gaan om zekerheid te krijgen!!

Vernon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:53

Ik houd dit topic even in de gaten! Tong uitsteken heb ik namelijk ook alleen dan aan de linkerkant. Heb jij ook zo'n bultje boven bij je kaak? Ze deden eerst ook zeer maar nu niet meer. Mijn moeder zei dat het onstoken of geirriteerde kliertjes waren. Heb er dus nog niks mee gedaan. Ben dus wel benieuwd! Haha!

Stardust5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:55

Ik heb ook een bult aan de rechterkant het is waarschijnlijk gewoon een ontstoken lymfklier.
Ik heb hem ook al heel lang zo'n 2 jaar.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 21:59

Ik ben ermee naar de HA geweest en die vertelde me dat het chronisch ontstoken lymfeklieren zijn, kan verder niet veel kwaad
Optie is de klieren weghalen, maar dat lijkt me vrij nutteloos

Maar zou wel even langs de HA gaan hoor, voor wat zekerheid, want je weet maar nooit Lachen

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 20:46

Ik heb het even nagevraagd aan mijn fysiotherapeut aangezien ik ook nekklachten heb en het blijkt dus om een 'knoop' in een bepaalde spier te gaan.