Ik zelf was er al heel lang naar op zoek ''Paardenmelk'' elke keer kwam ik maar niet verder dan vele sites in het buitenland waar ik het kon verkrijgen. Maar uiteindelijk naar lang en lang doorzoeken, rondvragen heb ik het dan ook werkelijk waar een site van gevonden hier in Nederland

Ik ben zo blij want heb zelf heel erge allergiëen en nu ik de paardenmelk uitgeprobeerd heb is dit echt enorm sterk verminderd mijn allergiëen.
Zo oa waar ik allergische voor was/ben zijn voornamelijk:
- Huisstofmijt (hier was ik ook heel erg allergisch voor, zoals een stofje en begon te niezen en kreeg uitslag)
- Katten / honden
- Gras
- Pollen
- Hooikoorts (dit had ik echt onwijs erg eenmaal niezen was nooit kunnen stoppen)
Ik ben heel blij met de uitgevonden paardenmelk en doordat ik absoluut geen melk drinkster was/ben hebben ze hier ook oplossingen voor nml voor mensen die niet graag melk lusten, is het verstandig paardenmelk poeder te nemen.
En binnenkort ben ik van plan doordat de paardenmelk mij enorm goed helpt, paardencréme te gaan aanschaffen.
Namelijk deze: Excellent Verzorgingscréme.
Is een crème die helpt bij het voorkomen en verzorgen van problematische, schrale, slappe of geïrriteerde huid.
Maar voor zover ik nu even genoeg geleut, hierbij voor de liefhebbers die DIT nog niet wisten de link http://www.paardenmelkerij.info/werking.htm
Mij bevalt het uitstekend de ''Paardenmelk''.