Ik heb normaal gesproken nooit een bloedneus en heb in mijn 17 jaar slechts twee keer een bloedneus gehad, één keer toen ik heel klein was en was gevallen en één keer een paar jaar geleden toen ik een schop in mijn gezicht had gehad. Nou had ik al een tijdje last van een linkerneusgat dat iets zeer deed en waar volgens mij een wondje in zat, maar ik ben net terug van twee weken Frankrijk en de eerste week zat ik op de wc en snoot mijn neus - niet erg hard. Niks aan de hand, tot ik opeens iets over mijn lip voel stromen. Toen had ik dus een behoorlijke bloedneus. De hele tijd voorzichtig gedaan met snuiten e.d. en nou snoot ik net weer mijn neus, kwam er echt een hele bloedprop uit, dus ik dacht al van oh oliebol ik heb weer een bloedneus en ja hoor, gelukkig niet zo erg. Nou heb ik dus in twee weken tijd twee keer een bloedneus gehad en voor mijn doen is het echt veel. Het is niet zo ernstig om ermee naar de huisarts te gaan, het doet ook geen zeer, maar het is gewoon lastig. Wat moet ik doen? Kan het inderdaad een wondje zijn dat gewoon moet helen en dat dus de tijd nodig heeft?